News Hos Tele2
Fra : Jumbo

Dato : 12-08-03 21:42

hejsa
er der nogen som har erfaring med news hos tele2?
jeg tænker på om tingene er komplete og om der er begrænsning på d/l
hastigheden
og hvordan er deres retention?
jeg ved det er lidt af en slat men håber at nogle vil svare

ha' det lunt i sommervarmen

jumbo

Fra : WebLock

Dato : 13-08-03 09:45

> hejsa
> er der nogen som har erfaring med news hos tele2?

Ja sidder på det nu :)

> jeg tænker på om tingene er komplete

Tjo hvorfor skulle de ikke være det?

> og om der er begrænsning på d/l hastigheden

Har jeg ikke lagt mærke til, men synes det går pænt stærkt på min 2mbit :)

> og hvordan er deres retention?

Hvor længe indlæggene ligger der? Da jeg åbnede dk.binaer.musik hentede den
over 200.000 indlæg ned

Webber

Fra : Jumbo

Dato : 14-08-03 01:20

"WebLock" <skummelFJERN@DETTEgadefejer.dk> wrote in

> [...]
> 2mbit :)

> Hvor længe indlæggene ligger der? Da jeg åbnede dk.binaer.musik

takker det lyder lovende
jeg sidder og venter på min 2mbit som de har lovet at få op
at køre d. 2sep.

jumbo

Fra : Rubberduck

Dato : 18-08-03 20:15

On Wed, 13 Aug 2003 10:45:25 +0200, "WebLock"
<skummelFJERN@DETTEgadefejer.dk> wrote:

>Hvor længe indlæggene ligger der? Da jeg åbnede dk.binaer.musik hentede den
>over 200.000 indlæg ned
>
>Webber

Ville lige snuse til dk.binaer.film... Weeee!!! 460.000+ indlæg

Cheers,
Rubberduck
My girlfriend is like a film star............ GOLLUM!!
She starts shaking all over everytime she sees a ring!

Fra : Jumbo

Dato : 19-08-03 14:11

Rubberduck <Rubberduck@nospam.plz> wrote in

> [...]
> Rubberduck
> My girlfriend is like a film star............ GOLLUM!!
> She starts shaking all over everytime she sees a ring!

det er man ikke lige vandt til hos tdc
jeg kan ikke vente.
hvor lang tid ligger de så på serveren?

jumbo

Fra : Rubberduck

Dato : 19-08-03 20:58

On 19 Aug 2003 13:10:30 GMT, Jumbo <jumbo4840@hotmail.com> wrote:

>det er man ikke lige vandt til hos tdc
>jeg kan ikke vente.
>hvor lang tid ligger de så på serveren?
>
>jumbo

De første jeg læste var fra en gang i maj...
(Venter også på en 2mbit.... 2 uger endnu....)