Ny hardvare
Fra : Ebbe Stenager Atnes

Dato : 12-08-03 22:14

Min maskine fortæller mig at der er ny HARDVARE klar til instalering, men
jeg kan intet gøre andet end ANULLERE det, det er 6 forskellige ting, noget
af det starter med INTEL(R)................. TV..................
Det kommer hver gang jeg starter maskinen, jeg må hver eneste gang sidde og
anullere det hele, hvad kan dette være for HARDVARE ???? Hvis du kan hjælpe,
PLEASE fortæl mig om det et sprog jeg kan forstå, da jeg er selvlært og ikke
født med en PCer.
På forhånd tak for hjælpen. Ebbe

Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-08-03 07:44

Prøv at gå ind i Enhedshåndtering og se præcis hvad de hardware hedder, så
kan det være vi har en change for at se hvad det er.
Hvad er din computer spec.?

Mvh Michael

Fra : Ebbe Stenager Atnes

Dato : 13-08-03 10:26

Jeg vil prøve at at skrive hvad jeg har fundet ud af.
Min maskine er en Compaq Presario 5000 model 5319EA
Intel CELEON processer 1200MHz
128 MB PC 133
40 G harddisk
3,5 diskettedrev
16x/40x Max DVD-ROM
56K modem
Intergreret AD1885 SoundMAX
Grafik. Integreret Intel310e

Når jeg starter maskinen op kommer der et hardvare ikon op i nederste højre
hjørne sammen med de andre ikoner, der efter kommer den med en medellelse om
ny hardvare som lyder som følgende:
Intel(r) AIM External Flat Planel Driver 6
Intel(r) AIM Externel Flat Planel Driver 7

Intel(R) AIM External TV Encoder Driver 2
Intel(R) AIM External TV Encoder Driver 5
Når jeg så har klikket på dem kommer der et nyt skærmbilled hvor jeg skal
installere dem og det kan jeg ikke derfor må jeg annullere dem en for en,
derefter siger ikonet nederst til højre der opstod en fejl og hardvaren er
ikke installeret.

Det jeg finder under ENHEDSHÅNDTERING ved jeg ikke lige hvad jeg skal oplyse
for DIG/JER.
På forhånd tak. Ebbe

Fra : Henning

Dato : 13-08-03 10:41

> [...]
>ny hardvare som lyder som følgende:
>Intel(r) AIM External Flat Planel Driver 6
>Intel(r) AIM Externel Flat Planel Driver 7
Lyder som om der mangler en driver til din fladskærm?

>Intel(R) AIM External TV Encoder Driver 2
>Intel(R) AIM External TV Encoder Driver 5

Har ovennævnte fladskærm installeret TV-tuner?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ebbe Stenager Atnes

Dato : 13-08-03 10:54

Jeg har ikke fladskærm og ej heller TV tuner
Ebbe

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-08-03 16:04

Ebbe Stenager Atnes wrote:
> Jeg vil prøve at at skrive hvad jeg har fundet ud af.
> Min maskine er en Compaq Presario 5000 model 5319EA

Hent nye drivere her:
http://www29.compaq.com/falco/sp_list.asp

- Vælg følgende:
Category: Desktops
Family: Presario
Series: Presario 5300
Model/Processor: 5319EA
Operating system: *Dette ved jeg af gode grunde ikke :)*

Find så de nyeste drivere og installér dem, er der problemer
så skriv hertil gruppen hvilket styresystem du har og jeg vil
prøve at hjælpe dig.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Ebbe Stenager Atnes

Dato : 13-08-03 18:43

Vil lige komme med yderlige oplysninger, grunden til min råb om HJÆLP er at
jeg ikke ønsker disse nye enheder og har ej helder brug for dem. Jeg bruger
XP, pludselig for 2-3 uger siden begynder mit problem, og hvad gør jeg for
at komme af med tilbudet?????????????? Ebbe
"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f3a5346$0$48892$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-08-03 21:33

Ebbe Stenager Atnes wrote:
> Vil lige komme med yderlige oplysninger, grunden til min råb
> om HJÆLP er at jeg ikke ønsker disse nye enheder og har ej
> helder brug for dem.

Hvis enhederne findes på din PC, skal de installeres og derefter
deaktiveres. Jeg tror ikke de kan deaktiveres uden installation.

Hardware kan deaktiveres i Enhedshåndtering, som findes her:
Kontrolpanel -> System -> Hardware -> Enhedshåndtering

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Ebbe Stenager Atnes

Dato : 14-08-03 17:39

TAK TIL ALLE.

I har afhjulpet mit problem, tusind tak for det.
Mange og gode sommer hilsner. Ebbe

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f3aa075$0$13181$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...