TISCALI i "KONTANT" iaften
Fra : Olesen

Dato : 12-08-03 18:27

Kontant på DR1 tager TISCALI under lup iaften,
og vil ha' en forklaring på, hvorfor de ikke vil lade
kunderne slippe ved opsigelse !

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-08-03 19:01

On Tue, 12 Aug 2003 19:27:12 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Kontant på DR1 tager TISCALI under lup iaften,
>og vil ha' en forklaring på, hvorfor de ikke vil lade
>kunderne slippe ved opsigelse !

Og hvad har det lige med mobiltelefoni at gøre? Tiscali har ikke
mobiltelefoni mere.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Olesen

Dato : 12-08-03 20:18

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad har det lige med mobiltelefoni at gøre? Tiscali har ikke
> mobiltelefoni mere.

Hmm..trykkede jeg ikke på dk.edb.internet.udbydere ?

Sorry.

Fra : Søren Blom

Dato : 12-08-03 22:32

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i

> Og hvad har det lige med mobiltelefoni at gøre? Tiscali har ikke
> mobiltelefoni mere.

Men det forhindre dem sikkert ikke i at udsende regningen for Mobiltelefoni
alligevel

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Lars Christensen

Dato : 13-08-03 14:35

On Tue, 12 Aug 2003 23:32:18 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i

>Men det forhindre dem sikkert ikke i at udsende regningen for Mobiltelefoni
>alligevel

Nej så er det Smarttalk (Debitel) og de har efter sigende Danmarks
bedste kundeservice :)