Manual til GPS Shipmate RS5700 søges.
Fra : Hans Poulsen

Dato : 12-08-03 15:25

Hej,
Jeg savner en manual til en GPS Shipmate RS5700, som jeg fik med da jeg
købte min båd. er der nogen i gruppen der kan anvise et site, hvor man kan
finde den, eller kan hjælpe med en kopi af en manual.

Pft.
Hans

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-08-03 21:54

"Hans Poulsen" <hpoulsen@slet.c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg savner en manual til en GPS Shipmate RS5700, som jeg fik med da jeg
> købte min båd. er der nogen i gruppen der kan anvise et site, hvor man kan
> finde den, eller kan hjælpe med en kopi af en manual.

Hvad var der galt med det tilbud, du fik for fire dage siden?

Claus

Fra : Hans Poulsen

Dato : 13-08-03 08:41

Det var en misforståelse.
Jeg fik tilbudt en manual til en Shipmate VHF, men det er jo en GPS, jeg
har!!
Mvh,
Hans

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-08-03 17:10

> Det var en misforståelse.
> Jeg fik tilbudt en manual til en Shipmate VHF, men det er jo en GPS, jeg
> har!!

Nå for søren, det er heller ikke til at finde rundt i alle de forlortelser

Claus

Fra : Hans Poulsen

Dato : 15-08-03 17:19

Jeg har fået en mail fra Simrad, som har lovet at sende mig en manual.
Meget fin service.