Fiskeklub KUN for kvinder !! FYN
Fra : Hanne Hansen

Dato : 11-08-03 22:18

Hejsa

Vi er et par "tøser" (38 og 44 år), der netop har startet en fiskeklub (De
seje sild) KUN for kvinder (og hjemmeboende børn). Hvis du bor i Ejby (Fyn)
eller omegn og har lyst til noget kystfiskeri (mole/kyst), så kontakt Hanne
pr. mail eller telefon. Vi drager afsted, når vi har tid - med eller uden
børn. Vi hygger os (kaffe, madpakker osv har vi med hjemmefra). Vi er IKKE
"proffer", men lærer hele tiden nyt og nyder hyggen, samværet, naturen og
fiskeriet.

Noget for dig ??

Det koster ikke noget at blive "medlem". Vi har indgået aftale med Ejby
Isenkram om rabatordning ved køb af fiskegrej (minus powerbait og
udsalgsvarer)ved fremvisning af medlemskort.

Hanne Sohne Toftgaard Hansen
Kingstrupvej 14
5592 Ejby
Tlf. 64 46 16 56
E-mail: hhoffice@mail.danbbs.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-08-03 19:14

Hanne Hansen wrote:

> Noget for dig ??

Prøv at spørge Alex Linaa om han vil være med i jeres fiskelub,
han fik nosserne i klemme i fotogruppen, så nu er han kun eunuk
og fritidsfisker...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Erik Munck

Dato : 12-08-03 19:58

Er afdelingen lukket siden du er på nettet.

Muncken

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-08-03 20:25

Erik Munck wrote:

> Er afdelingen lukket siden du er på nettet.

Ska' du ikke ud ha' sat dine garn...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hanne Hansen

Dato : 12-08-03 21:55

Disse herrers indlæg besvarer måske meget godt, hvorfor vores lille
lystfiskerklub KUN er for kvinder

Mvh

Hanne Hanne

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-08-03 22:52

Hanne Hansen wrote:

> Disse herrers indlæg besvarer måske meget godt, hvorfor vores lille
> lystfiskerklub KUN er for kvinder

Nå ja - der er nok ikke meget sjov ved en eunuk...)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : enrico

Dato : 13-08-03 10:51

On Tue, 12 Aug 2003 22:55:26 +0200, "Hanne Hansen"
<hhoffice@mail.danbbs.dk> wrote:

>Disse herrers indlæg besvarer måske meget godt, hvorfor vores lille
>lystfiskerklub KUN er for kvinder
>
>Mvh
>
>Hanne Hanne

Spar dit feninistfis.. eller find dig i tonen i gruppen. Du kan evt.
søge fiskeveninder i Kristeligt Dagblad eller Femina.

Dette var et useriøst, men nødvendigt indlæg

-enrico

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 13-08-03 14:14

"enrico" <enricoool@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> søge fiskeveninder i Kristeligt Dagblad eller Femina.

Det er altså denne tone du synes at vi skal finde os i?

> Dette var et useriøst, men nødvendigt indlæg

Useriøst...ja! Nødvendigt...???

K-C

PS. Jeg har tilladt mig at rette din stavefejl, håber det er i orden.

Fra : Michael, Fyn

Dato : 12-08-03 21:58

Ærgerligt, da jeg ellers gerne ville med. Som tilflytter fra Århus, savner
jeg mine fiskekammerater, men de er ikke til at lokke herned.

Held og lykke med det.

Michael, Fyn
Ved svar....ret min mailadresse

Fra : Erik Munck

Dato : 13-08-03 13:53

Jeg vil også ønske jer knæk og bræk med jeres tiltag. NE kan jeg bare ikke
klare.

Tillykke med klubben.

Muncken

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-08-03 21:10

"Erik Munck" <erik.munck@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil også ønske jer knæk og bræk med jeres tiltag. NE kan jeg bare
ikke
> klare.

You could have fooled me

--
-Jens B.

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 14-08-03 07:49

Dalum har en kvindeafdeling der er ret stor, og flere andre klubbber laver
dameture. Vil du med for at score, Michael?
Om det er feministfis vil jeg ikke bedømme, men lade de andre
indlægsafsendere om.

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse