Frække frække mis ;)
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-08-03 08:35

indimellem forbløffes man over hvor frække kattene indimellem kan være....
i skrivende stund sidder john foran compen og spiser sin morgenmad.... en
makrelmad....
og hvad sker der inden han overhovedet når at tage en bid?
rasmine står på bordet og lapper de små klatter der uvilkårligt lander på
tallerkenen i sig, uden at ænse at vi sidder og smågriner af hende...
naturligvis efter hun har forsøgt at hve maden ud af hånden på ham ;)

frække frække mis ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-08-03 08:55

In article <4N0_a.49532$Kb2.2193205@news010.worldonline.dk>, Sabina
Hertzum <sabina@mandezonen.dk> wrote:

> rasmine står på bordet og lapper de små klatter der uvilkårligt lander på
> tallerkenen i sig, uden at ænse at vi sidder og smågriner af hende...
> naturligvis efter hun har forsøgt at hve maden ud af hånden på ham ;)

Og hvad mærkeligt er der så i det ?
Helt normal katteadfærd...
Det virker dog også at nidstirre maden så voldsomt med et forsultent
blik, at den tobenede bliver helt flov over at spise det hele selv...

Hilsen Ditte, siamfrøken og gourmet...

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-08-03 09:21

Ann Rudbeck wrote:
> Og hvad mærkeligt er der så i det ?

ikke mærkeligt*G* blot frækt ;)

> Helt normal katteadfærd...
> Det virker dog også at nidstirre maden så voldsomt med et forsultent
> blik, at den tobenede bliver helt flov over at spise det hele selv...

*GGGG* her i huset er nidstirring SLET ikke nok...... det eneste der virker
er at stjæle maden lige ud af hånden på os ;)

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 12-08-03 09:50

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> *GGGG* her i huset er nidstirring SLET ikke nok...... det eneste der
virker
> er at stjæle maden lige ud af hånden på os ;)
> --

Jo tak, også her . Men jeg vil gerne lige advare mod karrysild! Sådan en
kan svine temmelig meget, når den først hænger fast i kloen, så man er nødt
til at ryste poten voldsomt, og derefter lander med et splat i sofaen .

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-08-03 12:00

Helle Frederiksen wrote:

> [...]
> Sådan en kan svine temmelig meget, når den først hænger fast i kloen,
> så man er nødt til at ryste poten voldsomt, og derefter lander med et

*LOOOOL* kan lige forestille mig det ;)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-08-03 10:11

In article <lr1_a.49538$Kb2.2194305@news010.worldonline.dk>, Sabina
Hertzum <sabina@mandezonen.dk> wrote:

> *GGGG* her i huset er nidstirring SLET ikke nok..

Altså, Ditte har et ganske særligt talent for nidstirring *suk* Hun er
i stand til på et sekund at ligne noget, der ikke har fået mad i en
uge.. store bedende øjne og Tålmodig Sagtmodig Venten med stort T lige
i ens synsfelt...
Hun burde være skuespiller *g*
Donna har en anden strategi. Hun sætter sig ved siden af en og lægger
en blid pote på den hånd der holder maden - og prøver at liste hånden
nærmere til gebisset. Sit eget, altså...

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-08-03 18:52

Ann Rudbeck wrote:
> [...]
> i stand til på et sekund at ligne noget, der ikke har fået mad i en
> uge.. store bedende øjne og Tålmodig Sagtmodig Venten med stort T lige

*LOL* lyder som et syn for guder*G*

Sweety har det med når han skal tigge, så stiller han sig med begge poter på
bordkanten ( eller ligger hvis han ligger på en stol eller sofaen) og miver
lige så stille indtil vi kigge på ham, hvorefter han strææææææækker en pote
ud efter os, og prøver at gøre opmærsom på at han altså er såååååå sulten*G*
det hele fåregår med stoooooore øjne der stirrer os lige ind i ansigtet...
aldrig på maden*G*

linda... ja hun tigger aldrig ;)

> Donna har en anden strategi. Hun sætter sig ved siden af en og lægger
> en blid pote på den hånd der holder maden - og prøver at liste hånden
> nærmere til gebisset. Sit eget, altså...

når rasle skal have maden, så kommer der lige en enkelt klo og sniger sig
ind i maden eller i fingrene omkring, og så trækker hun af al kraft*G* nogle
gange lykkedes det faktisk for hende at trække maden ud af hånden på os*G*

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-08-03 19:11

In article <LO9_a.49677$Kb2.2205182@news010.worldonline.dk>, Sabina
> [...]

> det hele fåregår med stoooooore øjne der stirrer os lige ind i ansigtet...

Ja, den kan Donna osse... og hun har præcis en længde så man ser to små
brune poter på kanten af spisebordet og mellem dem et par stooore blå
øjne - og så et stille "miv" lige under bordkanten - det virker meget
rørende... *gg*
Mon der verserer en manual blandt katte - "Hvordan Man Snører Tobenede
og Slipper Godt Fra Det"?

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 12-08-03 23:15

On 12/08/03 20:11, in article
120820032011255640%webmaster@FJERNESsiamis.com, "Ann Rudbeck" wrote:

> [...]
> rørende... *gg*
> Mon der verserer en manual blandt katte - "Hvordan Man Snører Tobenede

Næ, vi er bare klogere end Jer ...^..^

Tankefulde hilsner
Den lille prins
- medlem af Kensa (mensa for katte...)

--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-08-03 08:02

Ann Rudbeck wrote:

> [...]
> brune poter på kanten af spisebordet og mellem dem et par stooore blå
> øjne - og så et stille "miv" lige under bordkanten - det virker meget

hehe, det store skrummel herhjemme kan til tider ligge hagen op på bordet og
bare stå og have øjenkontakt*G*

> Mon der verserer en manual blandt katte - "Hvordan Man Snører Tobenede
> og Slipper Godt Fra Det"?

det er jeg ret sikker på*G* selvom jeg også er sikker på at linda aldrig har
set den*G*