Ja, jeg så skotterne i går...
Fra : Rap

Dato : 12-08-03 20:49

....og i den forbindelse, må jeg lige udtrykke min harme.

Jeg er ikke/har ikke været opdrætter, men er en ganske almindelig hundeejer.

Og måske er jeg ene om at mene nedenstående:

Jeg synes der var voldsomt "nusset" hos den opdrætter. Måske er det ´KUN
denne del af huset der benyttes af hundene, men set med mine upernittende
øjne, var der ikke bare tæt på rent.

Rap

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-08-03 21:06

Og jeg så på et tidspunkt hanhunden stod og tissede op af et bur der
stod i stuen. Jeg troede seriøst jeg så forkert! *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Jytte

Dato : 12-08-03 21:14

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Og jeg så på et tidspunkt hanhunden stod og tissede op af et bur der
> stod i stuen. Jeg troede seriøst jeg så forkert! *G*

> [...]
Det er nu helt normalt at en hanhund markerer (letter ben) når han står over
for en tæve i løbetid. Derfor er det mest praktisk at lade parringen foregå
udendørs hvis det er muligt.

Men folk må jo selv om hvor rent de vil have det, hundene er ligeglade. Hvis
en flok hunde render ud og ind, kan der hurtigt blive beskidt. Man kan jo
heller ikke gøre rent midt i en fødsel.

Hilsen
Jytte

Fra : Therese

Dato : 13-08-03 00:07

"Jytte" skrev
> [...]
over
> for en tæve i løbetid. Derfor er det mest praktisk at lade parringen

Sådan opfattede jeg det helt klart også. Jeg synes ikke, det så ud som om
hundene generelt gik og lettede ben indendørs, så jeg opfattede det da klart
som noget, der ligesom foregik under parringnsakten. Så kan man jo altid
gøre rent igen når kameraet er slukket.

> [...]
Hvis
> en flok hunde render ud og ind, kan der hurtigt blive beskidt. Man kan jo

Jeg synes på ingen måde, der virkede beskidt. Vi har jo ikke alle samme
holdning til hvornår der er rent og ryddeligt i et hjem. Med fire hunde
drønende ind og ud og op i møblerne er det jo et spørgsmål om prioritering

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-08-03 19:42

Ok. Det er nok bare mig der er lidt hysterisk med sådan noget