græsmarker
Fra : dorthe jensen

Dato : 12-08-03 17:48

Hej Gruppe

Jeg håber på at der er nogle kloge hoveder som er vant til at lave
græsmarker til deres heste, vi vil gerne vide hvordan den frøblanding skal
være som man bruger til heste, jeg mener at have hørt at den er lidt
speciel.
I må meget gerne skrive hvordan i gør det og hvordan det fungerer også med
hensyn til omlægning.
hilsen Dorthe

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 12-08-03 17:58

In article <3f3919f2$0$32490$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, dorthe jensen wrote:
> [...]
> speciel.
> I må meget gerne skrive hvordan i gør det og hvordan det fungerer også med

Ole? skrev et udemærket indlæg omkring græs for noget tid siden

JonB

Fra : Anet

Dato : 12-08-03 19:55

"Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Ole? skrev et udemærket indlæg omkring græs for noget tid siden
>

> (klip)

Der er bare det problem at man ikke kan se indlæg længere tilbage end man
har oprettet den til så måske at Dorthe ikke kan se det indlæg.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 12-08-03 21:07

In article <3f3937fb$0$5143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Anet wrote:

> "Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Der er bare det problem at man ikke kan se indlæg længere tilbage end man
> har oprettet den til så måske at Dorthe ikke kan se det indlæg.

Så er det at man besøger
http://groups.google.com/

JonB

Fra : Anet

Dato : 12-08-03 21:29

> Så er det at man besøger
> http://groups.google.com/
>

> (klip)

Du er jo bare så ganske genial Jon. Jeg vidste ikke at sådan et sted
fandtes.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 12-08-03 22:32

In article <3f394e09$0$5140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Anet wrote:

> "Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Du er jo bare så ganske genial Jon. Jeg vidste ikke at sådan et sted
> fandtes.

nej, det gættede jeg skam også på dit indlæg. googles arkiv er dejligt.

JonB

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 13-08-03 07:49

Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> wrote:

>Ole? skrev et udemærket indlæg omkring græs for noget tid siden

Ja det var et "fyldigt" indlæg. Hvis det ikke kan findes på google, så
email til mig for at få det gentaget. Ellers er der i det seneste
nummer af landsbladet Hest, et udmærket tema om netop dette emne.
"Hest" fås med stor rabat på www.heste-nettet.dk

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Fudge

Dato : 15-08-03 14:02

Hej Dorthe

Der findes en speciel hestefrøblanding. Den vi plejer at bruge er med kløver
i.

Hilsen Susanne