opstaldning søges
Fra : dorthe jensen

Dato : 12-08-03 09:51

hejsa

Jeg er på jagt efter opstaldning til to plage i nærheden af Dybvad/ Østervrå
gerne med selvpasning. Der kræves ingen faciliteter da ingen af dem skal
bruges. Jeg vil gerne have dem på fold i nogle timer hver dag, og de skal
begge stå i boks.
Håber der er nogle der kan have plads til sådan et par legebørn.

hilsen Dorthe

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 12-08-03 12:18

In article <3f38aa42$0$32462$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, dorthe jensen wrote:
> [...]
> begge stå i boks.
> Håber der er nogle der kan have plads til sådan et par legebørn.

Service ydelser, køb og salg henvises til
dk.marked.privat.dyr.hest

JonB