Bøjler til punge?
Fra : Anette Linnea

Dato : 11-08-03 21:16

Er der nogen, som kan hjælpe mig med, hvor jeg kan købe bøjler til punge?
Det skal være sådan nogen, hvor man skal klemme stoffet fast i
monteringsfasen.
Jeg har prøvet Panduro, Stof 2000 og forskellige læder/skindforretninger. Nu
er jeg gået død for ideer.

Any suggestions?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-08-03 21:22

"Anette Linnea" <linneanomail@mail.tele.dk> writes:

> [...]
> monteringsfasen.
> Jeg har prøvet Panduro, Stof 2000 og forskellige læder/skindforretninger. Nu

Kreativ Hobby eller Nordform. Jeg kan ikke lige huske om de også
handler med private, men du kan altid spørge og så få nogen til at
bestille det hjem til dig.

God fornøjelse med jagten, jeg kender det alt for godt. :)

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Anette Linnea

Dato : 11-08-03 21:43

> [...]
> bestille det hjem til dig.
>
> God fornøjelse med jagten, jeg kender det alt for godt. :)

Tak for dit svar. Desværre ser det ikke for lovende ud i Kreativ Hobbys
katalog (og sikken da en håbløs hjemmeside!), men jeg vil prøve at ringe til
dem i morgen. Og ligeledes vil jeg kontakte Nordform. Kommer du eller andre
i tanke om flere forslag, er jeg meget lydhør.

Og ligeledes hvis I har kendskab til hvordan sådan nogen rent faktisk
monteres?

By the way: Har i kendskab til chatrooms, mailinglister eller lignende, som
går på håndarbejde/kunsthåndværk?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Tina

Dato : 12-08-03 18:21

"Anette Linnea" <linneanomail@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> monteringsfasen.
> Jeg har prøvet Panduro, Stof 2000 og forskellige læder/skindforretninger.

Mener at have set den slags i Læderiets trykte katalog. (Deres katalog på
hjemmesiden er ikke ret godt).
http://www.laederiet.dk/

Tina

Fra : Anette Linnea

Dato : 13-08-03 21:10

> Mener at have set den slags i Læderiets trykte katalog. (Deres katalog på
> hjemmesiden er ikke ret godt).
> http://www.laederiet.dk/

Det ser ud til, at der er bid her. Får katalog i morgen. Og fra et andet
sted vil de sende en vareprøve, som vist lever op til forventningerne. Tak
for hjælpen til alle.

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Anette Linnea

Dato : 14-08-03 15:54

> Mener at have set den slags i Læderiets trykte katalog. (Deres katalog på
> hjemmesiden er ikke ret godt).
> http://www.laederiet.dk/

Der var bingo her. Har fået katalog i dag og her en fin samling af bøjler
til punge. TAK!

Mange hilsner
Anette Linnea

Fra : Tina

Dato : 14-08-03 18:09

> Der var bingo her. Har fået katalog i dag og her en fin samling af bøjler
> til punge. TAK!

Det var så lidt

Tina

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 12-08-03 18:26

Mon, 11 Aug 2003 22:16:16 +0200, skrev "Anette Linnea"
<linneanomail@mail.tele.dk> i dk.fritid:

>Er der nogen, som kan hjælpe mig med, hvor jeg kan købe bøjler til punge?
>Det skal være sådan nogen, hvor man skal klemme stoffet fast i
>monteringsfasen.

I min linkssamling har jeg følgende liggende - måske kan du finde
noget der ??

http://www.terapi-hobby.dk/
http://www.skindladen.dk

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside (hobby, kunst, camping): http://gydda.dk

Fra : Anette Linnea

Dato : 12-08-03 19:17

> I min linkssamling har jeg følgende liggende - måske kan du finde
> noget der ??
>
> http://www.terapi-hobby.dk/
> http://www.skindladen.dk

Tak for linkene. Desværre er der vist ikke noget brugbart nogen af stederne.
Jeg kigger videre.

Mange hilsner
Anette Linnea

Fra : amdrup