MS Windows
briani 27239
Wni2k fejl med svchost.exe
Fra : Rap

Dato : 12-08-03 18:42

Jeg fatter intet!!

Det startede idag, med at min PC med win2k, et par minutter efter start
kommer med en fejl der siger: svchost.exe har genereret en fejl og lukkes.
Og så er der intet der virker.

Jeg har prøvet alt - formateret og geninstalleret, formateret og
geninstalleret på en ny partition, formateret og geninstalleret på en anden
harddisk, men fejlen kommer igen..??

Første gang jeg møder den er når jeg har installeret driverne til
bundkortet, efter installation af af den originale Win2k CD (ingen
updates)

Forslag/løsninger modtages med kyshånd!!!

Min PC er:
AMD XP 2600+ på MSI K7N2G med nVIDIA® nForce2 IGP Chipset
DDR 512mb (266)
MSI gForce4 Ti4800SE-VTD8X
En Maxtor 80gb + en Seagate 80gb

....Anders

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 18:49

"Rap" <rap@sol.dk> wrote in message
> [...]
> kommer med en fejl der siger: svchost.exe har genereret en fejl og lukkes.

Se tilbage i gruppen fra igår aftes og tidligt formiddag idag.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 12-08-03 18:51

"Rap" <rap@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Første gang jeg møder den er når jeg har installeret driverne til
> bundkortet, efter installation af af den originale Win2k CD (ingen

er du på lokalnet ellerinternet

> Forslag/løsninger modtages med kyshånd!!!

Læs alle de dejlige tråde der er postet i dag, der er links til en
opdatering hos M$ og hvordan du fjerner den virus som giver problemerne.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/