MS Windows
briani 27239
Uønsket genvej i Quick-launch
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 12-08-03 18:42

Jeg kan ikke fjerne det på normal vis! Tværtimod medfører en eller anden
aktivering af genvejen (H/V-klik eller blot mouse-over) at min Win2000 går
ned! Iøvrigt er ikonbilledet windows standardikon for uidentificerede filer.

Hvor i regDB ligger informationerne vedr. genveje i quick-launch?

Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-08-03 20:00

On Tue, 12 Aug 2003 19:41:48 +0200, Lars Holm Thomsen wrote:

> [...]
> ned! Iøvrigt er ikonbilledet windows standardikon for uidentificerede filer.

Hos mig ligger mine QL-genveje her:
C:\Documents and Settings\Lars\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Det samme gør dine sikkert

Det kunne godt lyde som noget viruslignende skidt du har fået på PC'en.
Tjek heller lige med virusscanner og/eller spywarescanner.

--
Lars (2)

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 12-08-03 21:18

Tak

Jeg er desværre også bange for at det er tilfældet!

Lars