MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
oprette mappe med kode???
Fra : Sorensen

Dato : 12-08-03 17:24

Er det muligt at oprette en ny mappe i windows (XP) og spærre denne mappe
med et kodeord. Jeg har nogle data som jeg gerne vil have gjort sikker for
uvedkommende, men ved ikke om det er muligt. Ellers bliver computeren brugt
af flere, så bare en enkelt mappe med spærring vil være fint. Er der nogen
som kan hjælpe mig.

Ib

Fra : Kakaofugl

Dato : 12-08-03 20:34

har du xp home el xp prof.

Fra : Sorensen

Dato : 12-08-03 20:51

XP pro

Fra : jens

Dato : 13-08-03 08:46

> [...]

brugt
> af flere, så bare en enkelt mappe med spærring vil være fint. Er der nogen

Hvis der er mere end en disk i maskinen, og det er ntfs kan du bruge
kvotastyrringen.
Ellers kan du skifte til avanceret deling, (stifinder-funktioner-vis / fjern
øverste "v"), og under sikkerhed fjerne alle andre end din egen brugerkonto
fra mappen, eventuelt sætte de andre ind med en "afvis"........

Mvh Jens