MS Windows
briani 27239
Hvilken XP har jeg?
Fra : es

Dato : 12-08-03 00:18

Hvordan finder jeg udaf hvilken XP jeg har, der er jo nogle muligheder:

Microsoft Windows XP Home Edition
Microsoft Windows XP Professional
Microsoft Windows XP Media Center Edition
Microsoft Windows XP Tablet PC Edition
Microsoft Windows XP 64-Bit Edition

es

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-08-03 00:24

In dk.edb.system.ms-windows, es wrote:

>Hvordan finder jeg udaf hvilken XP jeg har

Tryk Win + Break/Pause, der står det under "System".

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : es

Dato : 12-08-03 00:25

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tryk Win + Break/Pause, der står det under "System".

Tak

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-08-03 15:26

De tre sidste ville du helt sikkert vide om du har, da alle tre kræver
speciel hardware.
Ellers kik i egenskaber for "Min Computer" der står det.

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-03 13:54

> Ellers kik i egenskaber for "Min Computer" der står det.

Lidt mere information fås ved at skrive winver i Kør/Run.