MS Windows
briani 27239
Lukning af system
Fra : Brian Nilsson

Dato : 11-08-03 21:53

Hej alle.

Jeg skulle her til aften bare lige se posten, og mens jeg var på nettet kom
denne og sagde systemet var ved et lukke!

Se billede:
http://home19.inet.tele.dk/bln/ng/what.jpg

Jeg lod den genstarte og gik derefter på nettet igen. Jeg ved ikke om fejl
er væk eller om den kommer igen, da dette er 3. gang jeg skal på nettet!

Er der nogen der ved hvad der skyldes denne meddelelse?

--
- mvh. Brian Nilsson - solarbln@yahoo.dk -
http://home19.inet.tele.dk/bln/ng/visitkort.htm

Fra : goofy

Dato : 11-08-03 22:15

Hej Brian
Nu vil jeg lige " hovere" lidt ( jeg gjorde samme fejl)
Kik længere nede, der står løsning og fremgangsmåde
Steen

Fra : Brian Nilsson

Dato : 11-08-03 23:32

Takker, Har set det!

Det var jo om at få det sendt før den lukkede ned. Jeg har hentet den fil og
håber nu det pjat er over (håber,håber)....

Måtte hente den fra en Win98 maskine da jeg selv sidder med et 56K modem,
ville det tag for lang tid at hente filen, før computeren lukkede. Filen
fylder ikke mere end 1,2 Mbyte så den kunne være på en disk, da win98
maskinen ikke har Cd-rom brænder!

Det var dejlig med de mange svar! Takker mange gange!!!

Har nu været på nettet i hele 9 minutter uden at skulle genstartede! Smukt!

Troede lige der var noget glad med min compluter! En sten er faldet fra mit
hjerte!

Fra : Dorf

Dato : 14-08-03 07:06

> [...]
>er væk eller om den kommer igen, da dette er 3. gang jeg skal på nettet!
>Er der nogen der ved hvad der skyldes denne meddelelse?
Jeg løste problemet ved en af mine venner, ved at sætte vedkommendes
firewall op i Windows.
Søg på "Firewall"
"To enable or disable Internet Connection Firewall
Open Network Connections
Click the Dial-up, LAN or High-Speed Internet connection that you want
to protect, and then, under Network Tasks, click Change settings of
this connection.
On the Advanced tab, under Internet Connection Firewall, select one of
the following:
To enable Internet Connection Firewall (ICF), select the Protect my
computer and network by limiting or preventing access to this computer
from the Internet check box. "

/dorf
May the source be with you