MS Windows
briani 27239
pludselig genstarter konstant- plaese help~
Fra : goofy

Dato : 11-08-03 21:31

Pludselig går min ftp server ned og bliver ved med at genstarte.
der komme 2 fejlmeddelser
1.NT. autthority\system har forårsaget dennne nedlukning.
2. Remote Procedure Control RPC sluttet uventet, og så tæller den ned
fra 60 sec. kan intet foretage mig imens
Hvad er der galt?
XP home
Den lukker så hurtigt ned at jeg ikke kan nå at bruge systemgendannelse.
Nu har jeg lukket ned, ( trukket nødbremsen)og håber at det har været
varmen, der ER varm i mit EDB rum, men den anden puter køre uden
problemer.
al hjælp modtages med 1000 tak

Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-03 21:32

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message
> Pludselig går min ftp server ned og bliver ved med at genstarte.
> der komme 2 fejlmeddelser

Hej Goofy. Se lige under dig.

Der er svar du kan bruge.

mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : goofy

Dato : 11-08-03 21:42

Hej NG
Undskyld jeg var lidt hurtig på aftrækkeren, jeg har læst og hentet.
Men det giver et andet problem.
Hvordan for jeg det installeret når puteren lukker ned after ca. 1.5 min

Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : afm

Dato : 11-08-03 21:58

Hiv dit netstik ud,og så kan du installere.......

Fra : Nichlas

Dato : 11-08-03 21:59

On Mon, 11 Aug 2003 22:41:48 +0200, goofy wrote:

> [...]
> Men det giver et andet problem.
> Hvordan for jeg det installeret når puteren lukker ned after ca. 1.5 min

Denne artikel har nogle tricks til dem der ikke har så meget tid:
http://www.eksperten.dk/spm/386329

Fra : Nichlas

Dato : 11-08-03 22:01

On Mon, 11 Aug 2003 22:58:45 +0200, Nichlas wrote:

> Denne artikel har nogle tricks til dem der ikke har så meget tid:
> http://www.eksperten.dk/spm/386329

ok.. jeg indså lige min egen fejl der :)

her er et uddrag:

Methode 1 (WinXP):

Højreklik på andre computere->højreklik på din lanforbindelse->Egenskaber

Vælg det faneblad som hedder avanceret, og slå den indbyggede firewall til.

Metode 2:

Start->Kør Dcomcnfg.exe
Component Services->Computers->My Computer
Højreklik på My Computer og vælg properties
Vælg det faneblad som hedder default properties, og fjern alle flueben.

(Jeg har ikke lige en dansk windows ved hånden, så du må selv
oversætte...)

Fra : goofy

Dato : 11-08-03 22:08

Hej NG

Jeg vil gerne hermed takke jer alle, der har svaret, og nok engang en
undskyldning.
Hav lidt medlidenhed med mig, en gammel mand.
Jeg fandt løsningen længere nede i denne gruppe, og jeg tog forbindelsen
fra puteren og installere den omtalte fix
nu virker det igen, Jeg vil gøre alt for at huske en af de gyldne regler
næste gang, kik og der er andre med samme problem.

Med venlig hilsen, og tak for hurtig hjælp

Steen Vinbæk