getURL("javascript:history.back(-1)");
Fra : Bjerrum

Dato : 12-08-03 21:16

Hej

Jeg har en knap som her.

on (release) {

getURL("javascript:history.back(-1)");

}

Hvorfor skal jeg trykke to gang, før jeg kommer et skridt baglæns i
browseren?

Søren

Fra : Niels Mellemgaard

Dato : 11-11-03 12:56

Bjerrum wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
>
> getURL("javascript:history.back(-1)");
>
> }
>

> Hvorfor skal jeg trykke to gang, før jeg kommer et skridt baglæns i

Brug:

Alternativt kunne du bruge:
for f.eks. at gå 2 sider tilbage.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niels Mellemgaard

Dato : 11-11-03 12:58

Ups! Jeg så ikke at indlægget var så gammelt. Så du har nok fået svar
på det for lang tid siden...