Skriftstørrelse 16!?
Fra : Mads Løvendal

Dato : 12-08-03 12:14

Hej!

Kan man på nogen måde bruge 16 pkt. skriftstørrelse i FP 2000?

Jeg vil gerne skrive noget der ikke er helt oppe i en størrelse
18 pkt. og jeg synes pkt. 14 er lidt for småt!

Nogen hjælp!?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-08-03 14:22

Vælg det fra Font properties menuen eller skriv det selv.

Fra : Mads Løvendal

Dato : 13-08-03 12:22

> Vælg det fra Font properties menuen eller skriv det selv.

Det kan man ikke! Man kan vælge pkt. 14 eller pkt 18. Hvis man
selv forsøger at skrive 16 så sker der intet!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-08-03 15:45

Definer det i CSS.