Radioknapper
Fra : Jimmy

Dato : 12-08-03 01:02

Hej

Jeg skal have sendt to værdier afsted i en radioknap.
Dette kan jeg løse ved at kommaseparere de to værdier i value-attributten.

Men er der ikke en mere korrekt måde at løse dette problem på?

mvh
Jimmy

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-08-03 14:20

Nej, kommasepareret er det mest almindelige.
En anden mulighed var tabsepareret, men det kan du ikke bruge i HTML.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 13-08-03 08:53

Jens Peter Karlsen wrote:
> Nej, kommasepareret er det mest almindelige.
> En anden mulighed var tabsepareret, men det kan du ikke bruge i HTML.

Du kan seperere med hvad du vil... komma, punktum... | eller hvad du nu
engang har lyst til...

F.eks. hvis man f.eks. smider en værdi som hedder 20,20 og 30,95 med
ville jeg foretrække en seperering med | :)

mvh
Johan