tele2 har vidst det hele tiden ..
Fra : The Tulip

Dato : 12-08-03 19:22

Hejsa .,

jeg sad netop og kigge de 4 Kg papir jeg har fået fra TDC samt Tele2 ., i
forbindelse med at jeg skal skifte til tele2 .,( som jer andre ) ..og faldt
netop over følgende sætning fra det første brev jeg fik fra tele2 ..

brev fra tele2 til Frank ., dateret 30 Juni.
Citat: "Vi anbefaler dig at fodre guldfisken, tømme skraldespanden og slå
græsplænen, inden du får din ADSL forbindelse, for bagefter får du ikke tid
til det..." /citat

Det er jo ganske tydeligt at de hele tiden har vist at det ville tage lang
tid .. guldfisken ville jo være død forlængst ..og græsset ligne en urskov

~~Frank .,
--
Sarkasme er blot endnu en del af vores kundeservice...

Fra : Jesper Sloth

Dato : 12-08-03 20:59

"The Tulip" <dont.reply@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ~~Frank .,
> --
> Sarkasme er blot endnu en del af vores kundeservice...

LOL !!!!!!!!!

Mvh

Jesper

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 12-08-03 23:02

"The Tulip" <dont.reply@email.dk> writes:
> jeg sad netop og kigge de 4 Kg papir jeg har fået fra TDC samt Tele2 ., i
> forbindelse med at jeg skal skifte til tele2 .,( som jer andre )

Den fatter jeg ikke rigtigt - jeg har indtil dato fået to (2) breve
fra Tele2, og intet fra TDC.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : The Tulip

Dato : 13-08-03 17:13

> Den fatter jeg ikke rigtigt - jeg har indtil dato fået to (2) breve
> fra Tele2, og intet fra TDC.

Hmm ., for en ordensskyld vil jeg lige gentage at jeg er går 'fra' Tdc .,
til 'til' tele2adsl ..

jeg har da fået 4 breve fra TDC .. det første jeg fik var 2 ens breve samme
dag .. der bekræftede nedtagningen af af min adsl .. senere fik jeg en
bekræftigelse om at nedtagningen ville blive udført 'efter nærmere aftale
med mig' .. og sidst har jeg fået en ordrebekræftelse på at min linje bliver
nedtaget d. 3. september ..

fra tele2 har jeg fået ., 2 identiske breve med bekræftelse på at de har
modtaget min bestilling ., samt et brev der fortæller at overdragelses
datoen fra TDC ikke gælder ., og at min TDCadsl ikke bliver nedtaget inden
min tele2adsl bliver oprettet .. og sidst har jeg fra tele2 modtaget et brev
med installations dato fra tele2 samt en kvik guide ..

Det er såmænd det ..

~~Frank .,

Fra : The Tulip

Dato : 13-08-03 17:16

> og sidst har jeg fra tele2 modtaget et brev
> med installations dato fra tele2 >

som så var sat til 2. september ....... 2003 ..

~~Frank .,

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 14-08-03 12:58

> Hmm ., for en ordensskyld vil jeg lige gentage at jeg er går 'fra' Tdc .,
> til 'til' tele2adsl ..

Det gør jeg også, men har som sagt intet hørt fra TDC.

Det skal nok blive sjovt.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl