Bedste download manager/accelerator??
Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 12-08-03 09:54

Hej NG.

Jeg søger en download manager, der kan integreres i IE 6, da jeg ofte
oplever at jeg henter filer der bare går i stå, eller afsluttes selvom der
stadig mangler noget.

Den jeg søger skulle gerne kunne slås fra rimelig nemt, sådan at man selv
kan bestemme om man ønsker at bruge den (ved ganske få klik).

Hvilke(n) er de(n) bedste?

I må gerne komme link til, hvor de(n) findes, og om de(n) evt koster noget.

Bannerreklamer, spyware, og alt andet l*rt vil jeg selvfølgelig gerne undgå.

På forhånd tak.

Mvh Michael

Fra : Villy Skov

Dato : 12-08-03 14:11

brug reget www.reget.com

Fantastisk program, fra Explorer højreklikker du bare, så kan du vælge
Hent med reget, eller højreklikker på en side med en masse links og
billeder. Hent alt med reget. Kan også håndtere passwordbeskyttede
sider som fx. www.easynews.com

Den er også på dansk.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-08-03 20:33