MicroATX kabinet?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 12-08-03 17:11

Jeg mener at have set et MicroATX (mikro-)tower for noget tid siden med
kun en enkelt 5 1/4" plads over den standardtilstedeværende 3½" plads
til diskettedrevet.

Nu skal jeg bruge sådan et kabinet, men kan ikke finde det igen.
Er der nogen der kan være behjælpelige?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : David Lebech

Dato : 13-08-03 12:10

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til diskettedrevet.
>
> Nu skal jeg bruge sådan et kabinet, men kan ikke finde det igen.

Dette kabinet opfylder dine krav, men jeg ved ikke, om du bryder dig om
designet :)

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404697894

Mvh
David Lebech

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-08-03 12:56

Steen Suder, privat wrote:
> [...]
> standardtilstedeværende 3½" plads til diskettedrevet.
>
> Nu skal jeg bruge sådan et kabinet, men kan ikke finde det igen.

Hvad med et desktop kabinet?
- Jeg kan ikke finde nogen alm. kabinetter med kun en enkelt
5 1/4" slot.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 14-08-03 20:36

Du tænker vel ikke på ITX-maskiner, som f.eks. Shuttle eller IWill?

--

Jesper Ryskin, ejer af Webconsult
Danmarks førende leverandør af støjdæmpning til din PC. Anbefalet af Privat

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-08-03 14:20

Jesper Ryskin wrote:
> Du tænker vel ikke på ITX-maskiner, som f.eks.
> Shuttle eller IWill?

Hvis du spørger mig, så nej.

Læs gerne her:

Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 21-08-03 10:30

> Læs gerne her:
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Sorry - var en fejl.

--

Jesper Ryskin, ejer af Webconsult
Noise Control er Europas førende leverandør af støjdæmpning til din PC.