Lydkort går i selvsving
Fra : Zafar Iqbal

Dato : 12-08-03 05:14

Hejsa,

Jeg har nu i noget tid haft et meget irriterende problem. Mit lydkort kan
pludseligt
finde på at holde op med at virke.

Når lyden fejler, gentages en lyd hurtigt efter hinanden og jeg skal
genstarte for at
få lyden til at fungere normalt igen.

Problemet er mest belastende når jeg spiller - der er nemligt størst
sansynlighed for at
lyden vil fejle.

Jeg har prøvet med forskellige drivere, men uden held - jeg aner ikke hvad
der er at
gøre mere.

Jeg sidder med:
Windows 2000
Abit BP6-Raid bundkort
Soundblaster Live! lydkort

Håber nogen har nogle gode forslag.

--

Zafar Iqbal

Fra : /morten

Dato : 12-08-03 10:00

"Zafar Iqbal" <zafar@digital-rayMOVE-DIS.dk> wrote in message
> [...]
> lyden vil fejle.
>
> Jeg har prøvet med forskellige drivere, men uden held - jeg aner ikke hvad

Prøv først at rykke det til en anden pci-slot. Hvis det ikke hjælper så
reinstaller dit OS...

hygge

/morten

Fra : Zafar Iqbal

Dato : 12-08-03 11:30

> Prøv først at rykke det til en anden pci-slot. Hvis det ikke hjælper så
> reinstaller dit OS...

Hej Morten,

Jeg har desvære haft prøvet det, men uden held.

Jeg har også haft skiftet til Windows XP, men det gav seriøse
stabilitetsproblemer.

--

Zafar Iqbal

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 21:55

Zafar Iqbal wrote:

> Jeg har desvære haft prøvet det, men uden held.
>
> Jeg har også haft skiftet til Windows XP, men det gav seriøse
> stabilitetsproblemer.

Så er det lydkortdriveren der ikke er helt SMP-kompatibel.
Det kan kun lydkortproducenten løse med en ny driver.

Når det ikke er et nyt lydkort, skal man ikke regne med at det er et
problem de gider løse.

Fra : Blob

Dato : 11-08-05 22:49