er der forskel på unlock kabel til nokia 3~
Fra : Morten Dall

Dato : 08-08-03 18:15

hvis man kikker hos Thansen kan man se at de har et data kabel M/F bus til
nokia 3510 men der står som komentar at det ikke passer til 3510i kan det
passe ?

mvh Morten Dall

Fra : helloo.dk

Dato : 10-08-03 20:14

"Morten Dall" <mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> skrev i en meddelelse
> hvis man kikker hos Thansen kan man se at de har et data kabel M/F bus til
> nokia 3510 men der står som komentar at det ikke passer til 3510i kan det
> passe ?

Det er fordi at Thansen har nogle meget dårlige kabler..
Du kan købe dem mange andre steder..
Bland andet hos mig www.helloo.dk
eller www.mobilkabler.dk
Der er nok af steder..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : xenomorf

Dato : 20-08-03 21:21

"Morten Dall" skrev d. 08-08-03 18:15 dette indlæg :
> [...]
til
> nokia 3510 men der står som komentar at det ikke passer til 3510i kan

jeg har købt det kabel til en 3510 fra thansen og det virker
min kones søster har en 3510i og der virker det til vi har smidt
ringetoner ind på den
så det er bare noget de skriver så du skal købe den dyre model
hilsen xenomorf

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Dall

Dato : 20-08-03 21:32

"xenomorf" <xenomorf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ringetoner ind på den
> så det er bare noget de skriver så du skal købe den dyre model

ja det fandt jeg også ud af, til sidst købte jeg det nemelig og testede selv

mvh Morten Dall