data fra T68i og til T610
Fra : Sølvsten

Dato : 10-08-03 17:04

Hvordan får jeg lettest mine data fra en T68i og til en T610 ?

Gerne så meget som muligt.

Fra : BorreBoy

Dato : 10-08-03 18:35

"Sølvsten" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan får jeg lettest mine data fra en T68i og til en T610 ?
>
> Gerne så meget som muligt.

Via BlueTooth...?

Fra : Sølvsten

Dato : 10-08-03 19:59

Er det med den IrDA port som er i begge telefoner du mener....

så skal jeg kopiere f.eks hver enkelt kontakt over en af
gangen....håbede der var en hurtigere måde..

Fra : BorreBoy

Dato : 10-08-03 21:03

> Er det med den IrDA port som er i begge telefoner du mener....
>
> så skal jeg kopiere f.eks hver enkelt kontakt over en af
> gangen....håbede der var en hurtigere måde..

Gå ind under dine kontakter, vælg avanceret, og send alle, via BlueTooth
(som ikke er IrDA).

Ellers kan du jo bare gemme alle kontakter på sim-kortet, og sætte det i den
anden telefon, og så kopiere til telefonen.

Fra : BorreBoy

Dato : 10-08-03 21:05

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> "Sølvsten" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gå ind under dine kontakter, vælg avanceret, og send alle, via BlueTooth
> (som ikke er IrDA).

Telefonerne skal dog lige parres først. Hvad med at læse din manual?!!! Den
beskriver også BlueTooth i korte træk.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 10-08-03 21:21

BorreBoy skrev Søndag den 10. august 2003 22:04 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Telefonerne skal dog lige parres først. Hvad med at læse din manual?!!! Den
> beskriver også BlueTooth i korte træk.

Er det ikke godtnok at sætte modtager tlf. til "søgbar" og så sende på den
anden?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Fra : BorreBoy

Dato : 10-08-03 21:27

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Den

> Er det ikke godtnok at sætte modtager tlf. til "søgbar" og så sende på den

Måske. Det plejer altid at være en smule "tricky".
Jeg parrer altid med den telefon jeg skal kommunikere med.