WTLS
Fra : peter herzberg

Dato : 10-08-03 02:08

Haves T68i med diverse indbyggede certifikater, herunder WTLS,

Alt virker WAP og GRPS CBB fint, men jeg kan ikke koble op til min bank SEB,
der kører sikkerhed WTLS, der svarer til det gamle SSL. SEB kræver man kører
TDC eller SONOFON abonnement, og mit er altså CBB og burde være godt nok, at
CBB jo abonnerer på SONOFONs net.

Man skal ifølge en vejledning slå sikkerhed TIL, og så virker WAP slet ikke.
Slås det fra virker det fint.

Er der nogen i gruppen, der kobler op til deres WAPbank, hvad net bruger du?
Og kræver din bank sikkerhedscertifikat ligesom SEB?

Kan det tænkes at CBB ikke understøtter WTLS? CBB undersøger sagen via en
mail, men det har taget en uge indtil videre, da SONOFON ikke svarer dem.