Radio til T200
Fra : JN

Dato : 09-08-03 10:37

Hej

Nogen der har erfaring med HPR-20 (radio) ?
Er det noget skod, eller ......?

Jan

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 09-08-03 12:11

"JN" <poel_noerregade@hotmail.com> skrev i melding
> Hej
>
> Nogen der har erfaring med HPR-20 (radio) ?
> Er det noget skod, eller ......?

Her er en test:

http://www.mobile-review.com/review/sonyericcson-hpm20-en.shtml

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : GrillBiller

Dato : 09-08-03 15:00

Jeg har den radio til min t310.

Jeg syntes den er udemærket.. God lyd, let at søge programmer.
men 299 for en lille radio.. syntes jeg nok er en del penge at bruge...

Jeg bruger min hverdag i omkring 4-5 timer (Som postmand) så i stedet for ca
6 dage batteri (som normalt) holder den i ca ~5 dag nu.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 09-08-03 17:24

"GrillBiller" <grillbiller@NoSpammailhere.com> skrev i melding
> [...]
ca
> 6 dage batteri (som normalt) holder den i ca ~5 dag nu.

Jeg synes ikke 299,- er mye. Det er ikke billig, men heller ikke dyrt, når
man tenker på hva produsentene tar for originaltilbehør som f.eks
datakabler, deksler, handsfree osv. Det går muligens an å få billigere, men
ikke som originaltilbehør. Da ville jeg heller betalt de 299,- kronene.

Da jeg først så prisen på radio/handsfree'en her i Norge, ble jeg overrasket
over at den ikke var 100-200 kr dyrere. Jeg kunne selv tenkt meg en sånn til
min T310, så det er fint å få høre din vurdering av radioen!

Vennlig hilsen

Thorolv Valentinsen