/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Oprettelsesproblemmer: Sonofon til Telmore
Fra : ljrh


Dato : 08-08-03 19:42

Hej

Jeg har tilmeldt mig Telmore efter at jeg har haft Sonofon Variant - vil
gerne slippe for abonnement fremover.

Pr. d. 1/8 lukkede Sonofon min konto og jeg har stadig ikke modtaget simkort
fra Telmore. Jeg kontaktede Telmore mandag 4/8 og de lovede at kontakte
Sonofon for at åbne min konto igen i løbet af et par dage fordi SIM-kortet
vil jeg først få i løbet af 10-14 dage. Intet er sket og vi skriver nu
fredag og jeg føler mig bragt ca. 10 år tilbage i tiden - da man ikke var så
afhængig af en mobiltelefon som nu. Er der andre, der har oplevet noget
lignende, når de har skiftet mobilselskab. Det skulle jo gerne fungere
gnidningsløst fra starten - jeg var ikke klar over at jeg kunne risikere at
skulle undvære mobiltelefonen i længere tid, når jeg skiftede selskab.

Hilsen Lars



 
 
Brian (08-08-2003)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 08-08-03 20:12

Hejsa

ljrh wrote:

>Er der andre, der har oplevet noget lignende, når de har skiftet
> mobilselskab.

Jeps, nøjagtig det samme. Fra Sonofon til Telmore.
Ved en opringning til Telmore, gik beskeden på at det var deres SIM kort
leverandør der ikke kunne følge med... måske det er tilfældet hos dig også ?
Anyway, kortet kom om mandagen, som det skulle være landet torsdagen...

> jeg var ikke klar over at jeg kunne risikere at skulle undvære
> mobiltelefonen i længere tid, når jeg skiftede selskab.

Garanterer Telmore at de kan få datoerne til at passe sammen ?
Hvis de gør, skal du da punge dem for lidt ekstra på kontoen ;)

/Brian



Hans Paulin (08-08-2003)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 08-08-03 20:48

ljrh wrote:
> Er
> der andre, der har oplevet noget lignende, når de har skiftet
> mobilselskab.

....skiftede fra TDC til Telmore for ½ år siden - dét gik helt
problemfrit / passede med de tidspunkter, som jeg havde fået stillet i
udsigt...

--
Med venlig hilsen
Hans


Michael Lund Sørense~ (08-08-2003)
Kommentar
Fra : Michael Lund Sørense~


Dato : 08-08-03 23:13

Hans Paulin skrev :
> ljrh wrote:
>> Er
>> der andre, der har oplevet noget lignende, når de har skiftet
>> mobilselskab.
>
> ...skiftede fra TDC til Telmore for ½ år siden - dét gik helt
> problemfrit / passede med de tidspunkter, som jeg havde fået stillet i
> udsigt...

Har lige skiftet fra Orange til Telmore. (I onsdags)
Det forventede dato blev udskudt en uge, men ellers gik alt perfekt. Samlet
off line tid: Under 3 timer.

--
Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 05.08.03)



Jean (08-08-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 08-08-03 21:14

ljrh skrev:
> Jeg har tilmeldt mig Telmore efter at jeg har haft Sonofon Variant - vil
> gerne slippe for abonnement fremover.

Jeg har hjulpet mange med at skifte fra andre selskaber til Telmore. Når det
var TDC folk flyttede fra, så har der aldrig været problem. TDC-simkortet
holdt op med at virke, og så virkede Telmore-kortet, ingen problemer.

Derimod har de 2 fra Sonofon, som jeg har hjulpet, begge haft problemer med
at simkortet ikke nåede frem til tiden. Jeg tror Sonofon med vilje frigiver
nummeret for tidligt, for at folk skal være utilfredse med Telmore...

Mvh Jean



Thunderbird[7100] (08-08-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird[7100]


Dato : 08-08-03 21:57

On Fri, 8 Aug 2003 22:13:30 +0200, "Jean" <askme@ifyouwantit> wrote:

>ljrh skrev:
>> Jeg har tilmeldt mig Telmore efter at jeg har haft Sonofon Variant - vil
>> gerne slippe for abonnement fremover.
>
>Jeg har hjulpet mange med at skifte fra andre selskaber til Telmore. Når det
>var TDC folk flyttede fra, så har der aldrig været problem. TDC-simkortet
>holdt op med at virke, og så virkede Telmore-kortet, ingen problemer.
>
>Derimod har de 2 fra Sonofon, som jeg har hjulpet, begge haft problemer med
>at simkortet ikke nåede frem til tiden. Jeg tror Sonofon med vilje frigiver
>nummeret for tidligt, for at folk skal være utilfredse med Telmore...

Tja da jeg skiftede et nummer fra CBB til telmore virkede det også mere
eller mindre med det samme, da jeg altså modtog simkortet er pat dage
for sent på grund af Telmores leverandør.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Johnny (09-08-2003)
Kommentar
Fra : Johnny


Dato : 09-08-03 12:54


Jean wrote:
> Derimod har de 2 fra Sonofon, som jeg har hjulpet, begge haft problemer med
> at simkortet ikke nåede frem til tiden. Jeg tror Sonofon med vilje frigiver
> nummeret for tidligt, for at folk skal være utilfredse med Telmore...

Hvorfor skulle Sonofon lukker kontoen før den intern aftalte dato? Det
er jo lissom at skyde sig selv i foden. Hvorfor skulle de lukke en konto
som stadigvæk bliver brugt, og som man kan tjene penge på? Jeg tror, at
du ser konspirations teorier overalt.

Jeg tror derimod mere på, at Telmores leverandør af kort simpelthen ikke
kan følge med...

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!


Jean (09-08-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 09-08-03 17:59

Johnny angreb med følgende:
> Hvorfor skulle Sonofon lukker kontoen før den intern aftalte dato? Det
> er jo lissom at skyde sig selv i foden. Hvorfor skulle de lukke en konto
> som stadigvæk bliver brugt, og som man kan tjene penge på? Jeg tror, at
> du ser konspirations teorier overalt.

Fordi at folk så vil opleve at det er Telmore, der er problemet.

> Jeg tror derimod mere på, at Telmores leverandør af kort simpelthen ikke
> kan følge med...

Det er muligt, men hvorfor er det så kun ved Sonofon-skifte, jeg og andre
har oplevet det?

Mvh Jean



Brian (09-08-2003)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 09-08-03 21:04

Hejsa

Jean wrote:

>> Jeg tror derimod mere på, at Telmores leverandør af kort simpelthen
>> ikke kan følge med...
>
> Det er muligt, men hvorfor er det så kun ved Sonofon-skifte, jeg og
> andre har oplevet det?


Til Telmore's forsvar skal det siges at jeg fik mit kort 2 uger før, datoen
hvor der blev lukket.
Det var også fra Sonofon til Telmore....



Ivar Madsen (09-08-2003)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 09-08-03 09:10

ljrh skrev Fredag den 8. august 2003 20:41 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Det skulle jo gerne fungere
> gnidningsløst fra starten - jeg var ikke klar over at jeg kunne risikere at
> skulle undvære mobiltelefonen i længere tid, når jeg skiftede selskab.

Jeg fik mit en uges tid før Sonofon lukkede det gamle.

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Fischer (10-08-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 10-08-03 07:00

> - jeg var ikke klar over at jeg kunne risikere at skulle
> undvære mobiltelefonen i længere tid, når jeg skiftede selskab.

Da jeg skiftede fra Sonofon til Telmore var mit nummer dødt i 3-4 måneder.
Men de børnesyfdomme burde være ovre for længst.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408887
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste