ZyXel Prestige 100 ISDN Router.... IP Rout~
Fra : Gundersen

Dato : 04-04-01 21:30

Hejsa!

Jeg har lige købt en ZyXel Prestige 100 ISDN Router....
Det er også fint nok, men jeg køre med variabel ip!....
Kan jeg få den til at route ip'en vidre til min computer??

Jeg kan umildbart kun se min egen ip, som jeg bruger på netværket, og så

gatewayen til routeren!

Kan det lade sig gøre??

Mvh Em
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Christian Iversen

Dato : 05-04-01 21:04

> [...]
> Kan jeg få den til at route ip'en vidre til min computer??
>
> Jeg kan umildbart kun se min egen ip, som jeg bruger på netværket, og så

Med stor sandsynlighed, ja.

Nu kender jeg ikke noget specifikt til ZyXeL routere, men routere plejer at
have fast intern IP-adresse.

Så sætter du din default gateway til ZyXeL_intern_IP, og sætter routeren op
til at forwarde (alt?) til din maskine, som self. sættes op med fast IP...

M.V.H, Christian Iversen