RIVA TNT2 M64 problemer.
Fra : Holten

Dato : 04-04-01 20:51

Hej jeg har lige installeret ovenstående i min comp.
Modellen er med 32 MB Ram.

Min PC har følgende spec:

MS 5169 Bundkort model ATX AL9
AMD K6-2-300 proc.
96 MB Ram i 2 blokke.

Efter opstart af et program "dør" computeren, det eneste som virker er
musen, som dog ikke kan klikke på noget.

Driverne er fra den medleverede CD-Rom.
Rammen er chekket og fundet ok.

Nogen gode ideer ??
Jeg må slutte da den sikker snart dør igen.

MVH

Holten

Fra : Jyden

Dato : 05-04-01 01:12

Hvad mærke er det TNT 2....?
Prøv at hente de nyeste drivere.

/Jyden

Holten <audi200@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9afu00$57s$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Jakob Skrydstrup

Dato : 05-04-01 20:21

Brug Nvidia 5.30 driveren (eller andre5.3x drivere), den er optimal til
dette kort.
Jeg bruger 5.32 driver og det kører perfekt.
(Har selv Creative RivaTNT2 M64)