*LOOOOOOL*
/The Borg
"Thomas A" <target@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
news:cD8z6.24245$o4.1313028@news010.worldonline.dk...
> Det lader ikke til at de har vildt meget styr på sagerne; Jeg bestilte
> ADSL+ hos en af deres konsulenter, og havde mit kontonr. hos TeleDanmark
> med for at det skulle gå hurtigere. (Mobilix's eget forslag gennem
> kundeservice, der forøvrigt er MEGET langsom).
>
> To dage efter fik jeg et afskedsbrev fra Teledanmark.
>
> Dagen efter dette fik jeg et velkomstbrev fra Mobilix Fastnet.
>
> Dagen efter igen fik jeg et afslag fra Mobilix ADSL, da jeg ikke var kunde
> hos TeleDanmark, som de skrev. "Få flyttet din telefon tilbage til
> TeleDanmark, og udfyld så en ny ansøgning om ADSL+ hos Mobilix".
> Hvor tåbelige er de lige i Mobilix!? :) Jeg er ikke kunde hos TeleDanmark
> fordi jeg er kunde hos DEM! De har selv lige flyttet mig derover.. men de
> er nok ikke vant til at tingene går så hurtigt. Manden i deres
kundeservice
> sagde det var fordi de checkede om det angivne kontonummer eksisterede hos
> Teledanmark når de oprettede ADSL+. Og det havde det ikke gjort i mit
> tilfælde. Den ene hånd ved ikke hvad den anden gør.
>
> Jeg mener faktisk deres brocurer grænser til bondefangeri; "Og nu tror du
> måske du skal vente længe" Ja!? Det skal du! :) Og de har fint fraskrevet
> sig ethvert ansvar om overholdelse af de 30 dage i kontrakten.. Hmrf.
>
> /Thomas (venter stadig)
>
> phlux@iname.com (Thomas) wrote in <PmTLOhJVkZAiVQ5LmNCLuQ734QLw@4ax.com>:
>
> >Jeg fik et brev i dag (5 uger efter Mobilix har modtaget en
> >underskrevet kontrakt fra mig) om at de ikke kunne levere ADSL hos
> >mig, da den adresse jeg har oplyst på min bestilling ikke er identisk
> >med den adresse TDC har regisreret sammen med mit tlfnummer.
> >
> >Jeg har tjekket og dobbelttjekket (både på mobilix bestilling, TDC
> >regningsopslag og tlf. regning) og mit nummer og adresse passer helt
> >ok sammen. Og TDC tlf. regningen lander da også her på min adresse
> >hver 3. måned, som den har gjort i 4 år. Og mit telefonnummer er
> >stadig det samme, som det har været de sidste 4 år...
> >
> >Så hvad sker der?
> >
> >Jeg har mest lyst til at ditche Mobilix og få Netexpress2 efter TDC
> >har sat prisen ned, men kan jeg ditche Mobilix?
> >De skriver endvidere i brevet at "når ovenstående er i orden skal du
> >igen foretage bestilling af ADSL Plus enten via
www.blivklogere.dk
> >eller i din nærmeste Mobilix shop..."
> >
> >Så de mener altså at jeg skal få bragt det i orden der allerede er i
> >orden... Hmm!
> >Umiddelbart virker det som om at jeg lige skal få "orden" i mine ting
> >og så kan jeg prøve at bestille igen og min nuværende bestilling
> >dermed er annulleret. Men der var jo noget med at kontrakten ikke
> >kunne opsiges i 6 mdr. Men på den anden side har Mobilix jo heller
> >ikke kunne levere... Det mener de jo så er "min" fejl, selvom det ikke
> >er det, da tlf og adresse er 100% korrekt.
> >
> >Hvordan slipper jeg ud af klørerne på Mobilix?
> >
> >--
> >Mvh.
> >Thomas
>