Få øjne
Fra : goofy

Dato : 11-08-03 10:27

Hej NG
Hvornå begynder killinger at åbne øjne.
Vores den ene killing er begyndt at få øjen, nu kun 6 dg. efter fødslen,
er det ikke tidligt?

Steen

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 10:36

Hej Steen!
De fleste killinger begynder at få øjne ca en uge efter fødslen. Vores
ene killing begyndte at åbne det ene øje dagen efter han var født
Jeg har også hørt om killinger der først fik øjne efter 14 dage, men
det høre nu til sjældenhederne.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 33

Fra : Ida

Dato : 11-08-03 21:29

--
"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvornå begynder killinger at åbne øjne.
> Vores den ene killing er begyndt at få øjen, nu kun 6 dg. efter fødslen,

Hej Steen *s*

Jeg har et kuld killinger født natten til d. 30. juli og allerede om
formiddagen havde en af killingerne åbnet det ene øje - må indrømme at jeg
synes det så ret uhyggeligt ud - og da kuldet var 4 dage gammelt havde alle
åbnet øjnene.
Jeg har haft en del kuld efterhånden og aldrig har jeg oplevet det gå *så*
hurtigt og jeg har været extra opmærksom på, at alles øjne så pæne ud - der
har ingen problemer været *s*

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk - killinger til salg

Fra : goofy

Dato : 11-08-03 21:44

Hej Alle

Takker for svarerne, så er det ikke så unormalt som jeg troede.

Steen