Gode råd om stof søges
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-08-03 08:09

Da mine evner med en støvsuger ikke mere
lever op til min standard, prøver jeg at løse
kattehårs-problemerne på en anden måde. Det
stof der bruges til betræk til hylder, puder, huler
o.s.v. er som regel også de typer der ligefrem
"klamrer" sig til kattehår, så hvis nogen af jer lige
sidder med noget stof der ikke kan "fordrage"
kattehår, så sig endelig til. Min plan er at skifte
betræk på så meget som muligt.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : smilet

Dato : 09-08-03 08:37

Jeg har gode erfaringer med plet væk stof som mange sofaer er i i dag og det
kan også købes i meter mål

Fra : Dorthe Kirstejn Jens~

Dato : 10-08-03 10:45

> Jeg har gode erfaringer med plet væk stof som mange sofaer er i i dag og det
> kan også købes i meter mål
> 'Marianne Hellemose' <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Marianne.
Jeg har haft katte i 30 år, og efter min mening er der følgende
muligheder:
1. Det der nye stof der ligner ruskind, det hedder vist Alcantara, eller
noget i den retning.
2. Skind ( det har jeg selv valgt, da jeg heller ikke gider blive ved
med at kæmpe med kattehår i møblerne).
3. Meget tætvævet brokade stof. Det har en blank overflade.
4. Beaver nylon ( det man bruger til udendørstøj).
Mange kattehilsner fra
Dorthe

Med venlig hilsen
Dorthe Kirstejn Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Line Blom

Dato : 09-08-03 09:50

> [...]
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Hej Marianne

Vi har netop købt ny sofa der er lavet i 100% bomuld men det er sådan noget
meget groft vævet noget! Hedder det ikke India vævet bomuld? tror jeg nok!
der kommer kattehår på men de er så nemme at få af, man kører bare hånden
hen over så samler hårene sig i kugler lige til at smide ud
Synes generalt jeg oplever at de syntetiske stoffer er de vildeste
kattehårsmagneter, mens ren bomuld er nemmere at holde!

MVH Line