Blåcremetortie dreng i mit nye kuld - det ~
Fra : Ida

Dato : 06-08-03 21:16

Hej alle *s*

Jeg har fået et skønt kuld killinger til her 30. juli og mellem dem er.. en
blåcreme dreng med hvidt - det er ganske vidst. Jeg kan iht ikke få det til
at være andet og jeg har gloet i begge ender en hel uge nu - der er fine små
testikler og creme bag det ene øre. Jeg har slået det hen som rufisme og
synsbedrag, da det er en ganske lys plet, men nu er han også creme i
hårtynde linier i markeringen i ansigtet - jeg har forsøgt at tage billeder
af de creme områder (det er svært*g*) og de ligger på min side
www.maine-coons.dk under *killinger* og der skal så klikkes ind under *flere
billeder* af Chrysaor .. kunne I ikke være rare at fortælle mig, om jeg er
helt ude hvor kragerne vender ? *G*

Hvis han er en han og tortie - kan han så udstilles og i hvilken farvegruppe
... er der måder at teste på om han er fertil, andet end at vente og se om
han kan eller ej ? *s*

Varme hilsner
Ida

DK CorkyCoon