Blod i afføringen
Fra : Kim Bengtsson

Dato : 05-08-03 21:28

Hej !!

Jeg var lige nede og tømme kattebakke og opdagede til min skræk at der var
en af kattene der havde blod i afføringen. Er der nogen der har en ide om
hvad det kan skyldes. Jeg vil selvføgelig straks i morgen ringe til
dyrelægen, men ved ikke hvilke en af kattene det kommer fra. Men det er jo
nok ikke noget godt tegn
Hilsen kim

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-08-03 21:41

In article <3f301349$0$13199$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Kim
Bengtsson <kim.frydendahl@mail.dk> wrote:

> [...]
> hvad det kan skyldes. Jeg vil selvføgelig straks i morgen ringe til
> dyrelægen, men ved ikke hvilke en af kattene det kommer fra. Men det er jo

Det _behøver_ ikke være noget farligt. Det kunne f.eks. være
tyktarmskatar, der som Raiku Sarvå sagde, da Donna havde det, er "meget
irriterende og besværligt men ikke farligt". På den anden side kan det
selvfølgelig også være noget andet og værre - der er ingen vej udenom
dyrlægen. Er der ellers noget at mærke - tynd mave, hård mave, en kat
der virker nedtrykt, opkast, ingen madlyst eller??

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 05-08-03 22:25

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNESsiamis.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der virker nedtrykt, opkast, ingen madlyst eller??
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Hej Ann

Jeg ved ikke før hørte jeg at en af dem var på "potten" det var Gilroy min
Britte, det så ud som om han havde lidt svært ved at komme af med det. Det
var dog sådan noget lidt halv tyndt noget.
Jeg er i gang med at prøve at komme af med dem lige i øjeblikket så jeg skal
jo helst ha dem raske hvis der skulle komme nogen der var intereseret
Hilsen Kim

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-08-03 22:41

In article <3f3020a0$0$5136$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Kim
Bengtsson <kim.frydendahl@mail.dk> wrote:

> Gilroy min
> Britte, det så ud som om han havde lidt svært ved at komme af med det. Det
> var dog sådan noget lidt halv tyndt noget.

Ja, det kunne jo godt passe på katar, især hvis du ikke kan mærke så
meget på katten - men snak med dyrlægen om det i morgen