Lidt OT: Kattesmileys!
Fra : Louise Hansen

Dato : 04-08-03 19:57

Hej Gruppe!

Nu har jeg lagt mærke til, at de fleste af jer bruger de sødeste
kattesmilies i jeres indlæg, og dem er jeg helt vild med! Hvordan laver
I dem?

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 04-08-03 20:15

> Hej Gruppe!
>
> Nu har jeg lagt mærke til, at de fleste af jer bruger de sødeste
> kattesmilies i jeres indlæg, og dem er jeg helt vild med! Hvordan laver
> I dem ?

hej Louise !

Hvis du vil lave den smilende smiley så bruger du : - ) bare uden
mellemrum.
den smiley der blinker med det ene øje = ; - )
smiley der er ked af det = : - (
Alle sammen uden mellemrum , så når indlægget vises i grubben er tegnene
forvandlet til smiley´s.
God fornøjelse.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Hansen

Dato : 04-08-03 20:24

> [...]
> smiley der er ked af det = : - (
> Alle sammen uden mellemrum , så når indlægget vises i grubben er tegnene

Hej Hrönn!

Tusind tak for hjælpen! (nu prøver vi lige her)

Fra : Trine A.

Dato : 04-08-03 20:31

"Hrönn Samsonardóttir" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> smiley der er ked af det = : - (
> Alle sammen uden mellemrum , så når indlægget vises i grubben er tegnene

Øv, det kan jeg altså ikke se ?? Jeg får kun tegnene.....
Kan det være noget i min opsætning??

Hilsen
Trine

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-08-03 20:32

Trine A. wrote:

> Øv, det kan jeg altså ikke se ?? Jeg får kun tegnene.....
> Kan det være noget i min opsætning??

jeg bruger et lille program der hedder OE-Quotefix til at ordne mine news ;)
skriv til john hvis du er interesseret ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-08-03 20:31

Hrönn Samsonardóttir wrote:
> [...]
> smiley der er ked af det = : - (
> Alle sammen uden mellemrum , så når indlægget vises i grubben er

vil da lige nævne at "-" faktisk ikke er nødvendigt....

jeg plejer normalt at lave mine som følger

: ) = :)
; ) = ;)
: ( = :(

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-08-03 20:34

Sabina Hertzum wrote:

> vil da lige nævne at "-" faktisk ikke er nødvendigt....
>
> jeg plejer normalt at lave mine som følger

hooov de ser da helt forkerte ud :(
jeg gentager lige ;)

skulle have været : ) = :)

> ; ) = ;)

er rigtig nok

skulle have væet ; ) = ;)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-08-03 20:47

In article <3f2eac7dbb248@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Louise Hansen
<lady_of_atlantisKATTE@BAKKEyahoo.com> wrote:

> Nu har jeg lagt mærke til, at de fleste af jer bruger de sødeste
> kattesmilies i jeres indlæg, og dem er jeg helt vild med! Hvordan laver
> I dem?

Hej

Jeg tror du læser i www.dk-fritid-dyr-kat.dk. Hvis jeg har ret, så
kommer de helt automatisk her - det er noget webmoster Jette hekser
frem Vi andre skriver bare helt almindelige smileys
(kolon-streg-parantes) - og de ser helt almindelige ud i f.eks. min
newsreader.