Jooooan.... billederne virker ikke...
Fra : Lisbeth Jakobsen / T~

Dato : 01-08-03 17:54

Så lige på hjemmesiden at du havde uploadet nye billeder af et
klatremiljø... men det eneste jeg kan se er det lille røde kryds

~Lisbeth

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-08-03 18:03

Hihi...vi fik billedet tilsendt igår, af "vores" dejlige lille Atomic
Bombe
Men ordn det lige, Joan

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 01-08-03 18:06

Halløjsa

Lige det samme problem jeg havde, se tråd : Hvad gør jeg galt? Lidt OT

Ikke at det er rart at andre har problemer men rart at se jeg ikke er den
eneste!!! Mit problem blev ikke løst, trods hjælp fra et par stykker, jeg
kunne kun uploade det "gamle" billede, trods formattet var det samme på
begge billeder???!!!

Hilsen
Pia BJ

"Lisbeth Jakobsen / TrekkieGrrrl" <newsgroups@trekkiegrrrl.dk> skrev i en
meddelelse news:lm6livsb8j9vvq2anrm2gjkn5hfeuqf91f@4ax.com...

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-08-03 19:02

Øøøiiii...der gik I glip af billeder fra vores nye løbegård, for jeg
kan heller ikke uploade på hjemmesiden

Mvh. Louise
Louise Viborg & Jakob Jensen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-08-03 22:06

Jeg læste for nogle dage siden at den fuktion var ude af kurs for tiden
Så kan desværre ikk gøre noget

Det er kun et enkelt billede

> Så lige på hjemmesiden at du havde uploadet nye billeder af et
> klatremiljø... men det eneste jeg kan se er det lille røde kryds

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-08-03 13:37

Vil bare lige fortælle at en af mine venner, har lagt billedet op af
bomben i træet på hans side -- godt for det, når jeg nu er lidt sløv i
det med opdatering af min egen side *G*
Billedet kan ses her *S*
http://www.misoghan.frac.dk/andrekat.htm

Sommerlig hilsen
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : N/A

Dato : 03-08-03 16:36

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-08-03 16:36

Øh er ikk helt med - her kan jeg nu sagtens se billedet, som det er -
MED Atomic på

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-08-03 17:05

Jeg kan også sagtens se det

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 03-08-03 17:47

jeg kan også godt se det nu, jeg ved ikke hvad der gik galt

hilsen Lene