Nye fotos Hitte-killinger
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-07-03 11:02

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-07-03 11:56

Marianne Hellemose <hellemose.som@mail.dk> skrev i en
> http://cards.webshots.com/cp-59995747-GOoe-album/83506431qnyoel
>
> http://cards.webshots.com/cp-59995747-GOoe-album/82919538zzPqKg
>

> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Altså, de bliver da sødere og sødere, de små mivere!

Hvordan gik det med Casper, fik du ordnet transport til hans nye
hjem ?

mvh Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-07-03 12:58

Eva skrev
<Hvordan gik det med Casper, fik du ordnet transport til hans nye hjem ?>

Efter mange foto-mail, bestemte damen sig for
Carlos istedet, og nej transporten er ikke faldet på
plads.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-07-03 15:34

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> hjem ?>
>
> Efter mange foto-mail, bestemte damen sig for
> Carlos istedet, og nej transporten er ikke faldet på

hvornår er det der skal transporteres missere???
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-07-03 17:06

Hej Sabina

Indtil videre er det kun en af killingerne, lille Carlos
og tidspunktet er ret fleksibelt, fra weekenden
uge 32 og til weekenden uge 33.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : N/A

Dato : 30-07-03 16:26

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-07-03 16:26

Trine A. wrote:
> Hej Marianne
>
> De er sgu da nogle skønne unger *ss*
> Er de alle afsat?? eller hvordan går det med det??

*hinthint* så vidt jeg husker er kun en afsat indtil nu ;)
og grunden til at jeg længere oppe har spurgt om hvornår de skal
transporteres, er fordi john igen har ladet hjertet lege og seriøst
overvejer at køre et smut til lolland bare for at besøge Marianne og miverne
;)

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-07-03 17:09

Sabina skrev
<*hinthint* så vidt jeg husker er kun en afsat indtil nu ;) >

Det er nemlig rigtigt, så det er nu at I skal ud og
"vride arme" der er frit valg mellem Caspar, Callie,
Celine og søde Coco.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-07-03 21:43

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
>
> Det er nemlig rigtigt, så det er nu at I skal ud og
> "vride arme" der er frit valg mellem Caspar, Callie,

uhhhh... hvad vil du helst, marianne...
et kort visit i løbet af uge 32, først på eftermiddagen, kun mig og john,
eller et langt kaffeslapperads lørdag eller søndag med ungerne??

så kan vi sagtens finde ud af noget med transport af lille Carlos.... ;)

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-08-03 07:21

Sabina skrev
<uhhhh... hvad vil du helst, marianne...et kort visit i løbet af uge 32,
først på eftermiddagen, kun mig og john, eller et langt kaffeslapperads
lørdag eller søndag med ungerne??>

Hmm det var et svært spørgsmål ) jeg vil
foretrække weekenden, vi "skød" jo killingernes
vacc, så den får de først D.4 når Coco skal have
taget sting, og jeg vil godt være sikker på at der
ikke kommer reaktioner på vacc. før de "løslades"

Coco og hendes killinger vil nok ikke være så
"samarbejdsvillige" som Tortie og hendes unger,
over for jer og børnene, men jeg vil meget gerne
checke hvordan de reagere, jeg har lidt på for-
nemmelsen at Coco ikke er så "vild" med mænd.
Tilgengæld kan jeg nok godt love at Fnugger og
Baby vil være parat til at lege.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-08-03 07:43

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> taget sting, og jeg vil godt være sikker på at der
> ikke kommer reaktioner på vacc. før de "løslades"

no problem ;) det tror jeg også ungerne vil foretrækket et langt stykke hen
ad vejen ;)

> [...]
> checke hvordan de reagere, jeg har lidt på for-
> nemmelsen at Coco ikke er så "vild" med mænd.
> Tilgengæld kan jeg nok godt love at Fnugger og

så bliver det jo også lidt en test af ungerne..... og det er jo også
udemærket..... ;)
du får lige en nærmere melding når weekenden nærmer sig ;)
ungerne skal nok kunne underholdes med fnugger og baby ;)
hvor er det Carlos skal transporteres hen?? og skal vi evt tage en
transporter med som vi kan transportere ham i?

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-08-03 07:57

Sabina skrev
<ungerne skal nok kunne underholdes med fnugger og baby ;)>

*GGG* jeg er ihvertfald ved at skrue forventningerne til et par trætte
katte, højt op

Carlos skal til slagelse, jeg vil skrive til Anja
med det samme, og få nærmere adr. Det vil
være rigtig lækkert, hvis I tager en kasse med.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-08-03 08:19

Marianne Hellemose wrote:
> Sabina skrev
> <ungerne skal nok kunne underholdes med fnugger og baby ;)>
>
> *GGG* jeg er ihvertfald ved at skrue forventningerne til et par
> trætte katte, højt op

hehee ;) tror jeg gerne*G* det er jo somregel resultatet ;)

> Carlos skal til slagelse, jeg vil skrive til Anja
> med det samme, og få nærmere adr. Det vil
> være rigtig lækkert, hvis I tager en kasse med.

no problem ;) vi laver bare en dagstur ud af det ;)
og betragt tansporteren som arrangeret ;)