Sadel sælges
Fra : Martin

Dato : 10-08-03 21:35

Kieffer kombineret münchen sælges. Brugt men meget pæn. Sortbrun.
3500 incl forsendelse.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-08-03 21:41

In article <B0yZa.434$f42.136@news.get2net.dk>, Martin wrote:
> Kieffer kombineret münchen sælges. Brugt men meget pæn. Sortbrun.
> 3500 incl forsendelse.

Lige et par ting. Normalt er det kotume at skrive et område som den
befinder sig i. Jeg ville ivertfald lige prøve den før jeg købte den.

Så er der så lige det at denne gruppe ikke er beregnet til køb
og salg. Brug venligst markeds gruppen til det.
dk.marked.privat.dyr.hest

JonB

Fra : Anet

Dato : 10-08-03 21:42

"Martin" <martin.bjerre+@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kieffer kombineret münchen sælges. Brugt men meget pæn. Sortbrun.
> 3500 incl forsendelse.

Hej Martin

lig dette indlæg over i dk.markede.privat.dyr.hest for det er der folk der
køber og sælger ting kigger.

--
~Hilsen
Annette~