Sporten lige nu...
Fra : Malene P

Dato : 10-08-03 17:16

...har et indlæg om søstrene Lund, der deltager i springridning. Tina
Lund -var det ikke hende, der for et par år tilbage skamred sin pony til
sejr under årets hubertusjagt i Dyrehaven?

mvh
Malene P

Fra : Anet

Dato : 10-08-03 17:23

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lund -var det ikke hende, der for et par år tilbage skamred sin pony til
> sejr under årets hubertusjagt i Dyrehaven?

(klip)

Jeg mener ikke at søstrene Lund har redet jagt. De springer og klarer sig
vist temmelig fint må man sige.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Malene P

Dato : 10-08-03 17:28

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg mener ikke at søstrene Lund har redet jagt. De springer og klarer sig
> vist temmelig fint må man sige.

Det var i pony-kategorien -og hun ligner den tøs, der med sin opførsel
overfor den stakkels udmattede pony fik de ansvarlige til at ændre reglerne
for anvendelsen af pisk året efter.

mvh
Malene P

Fra : Anet

Dato : 10-08-03 17:29

> [...]
> Det var i pony-kategorien -og hun ligner den tøs, der med sin opførsel
> overfor den stakkels udmattede pony fik de ansvarlige til at ændre

jeg kan godt huske episoden som jo blev vist i tv og væmmes også ved den kan
jeg huske da jeg så det.Så går det sjove altså af når man ser sådan en
slutning på en hubertusjagt.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Malene P

Dato : 10-08-03 17:45

> [...]

kan
> jeg huske da jeg så det.Så går det sjove altså af når man ser sådan en

Og det sjove går også af at følge hende, hvis det ER hende, der nu har
succes på springbanen.

mvh
Malene P

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-08-03 18:03

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:

> Det var i pony-kategorien -og hun ligner den tøs, der med sin opførsel
> overfor den stakkels udmattede pony fik de ansvarlige til at ændre reglerne
> for anvendelsen af pisk året efter.

Her er listen af vindere og der er ingen med efternavnet Lund.

http://www.hubertusjagt.dk/html/hubertusglimt/hubertusglimthubertusvindere.html

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Malene P

Dato : 10-08-03 18:23

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:

> Her er listen af vindere og der er ingen med efternavnet Lund.

http://www.hubertusjagt.dk/html/hubertusglimt/hubertusglimthubertusvindere.html

Det er korrekt -men jeg er sikker på, at min hukommelse ikke totalt har
svigtet mig. Jeg blander måske bare et par ting sammen.

mvh
Malene P

Fra : Anet

Dato : 10-08-03 21:13

> [...]
>
> Det er korrekt -men jeg er sikker på, at min hukommelse ikke totalt har
> svigtet mig. Jeg blander måske bare et par ting sammen.

(klip)

Jeg kan ikke lige huske at søstrene Lund har redet ponyer de sidste år men
er der ikke noget med at de har noget med spørgsmål og svar på hestenettet.
Måske kan du spørge dem der ad om en af dem har redet hubertusjagt i 2002.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Malene P

Dato : 10-08-03 21:31

> [...]

hestenettet.
> Måske kan du spørge dem der ad om en af dem har redet hubertusjagt i 2002.

Det var ikke i 2002 -det ligger flere år tilbage. Jeg husker et billede af
en lyshåret pige i rød jakke, der fik overrakt en medalje efter at have
gennemtæsket sin pony i mål til stor forargelse for tilskuere og presse. Og
jeg husker navnet Tina Lund i forbindelse med mishandling af sin pony. Jeg
blander måske tingene sammen -og jeg vil ikke postulere, at den Tina Lund,
der springer, er den samme. Det var derfor, jeg spurgte.

mvh
Malene P

Fra : PiaR

Dato : 10-08-03 22:08

Du tænker på Tina Lund der for mange herrens år siden (hun var en 14 - 16
år) hakkede huller med sporerne i siden på en hest til et landsstævne?

Mvh PiaR

Fra : Malene P

Dato : 10-08-03 22:38

"PiaR" <pia@fjerndetherrobdrup.dk> skrev i en meddelelse
> Du tænker på Tina Lund der for mange herrens år siden (hun var en 14 - 16
> år) hakkede huller med sporerne i siden på en hest til et landsstævne?

Måske -det dæmrer en smule. Det var vist et indslag i TV-2, dengang Morten
Stig Christensen tog mishandling af heste i diverse ridesportskredse op i
flere udsendelser? Husker jeg ret, stod den pågældende tøs's far op og
affejede kritikken af sin datters modbydelige mishandling af sin pony med en
bøvet bemærkning om, at "hun har nok bare ramt en blodåre"? I så fald,
falder brikkerne på plads -men ER det så den samme Tina Lund?

mvh
Malene P

Fra : PiaR

Dato : 11-08-03 13:05

> Måske -det dæmrer en smule. Det var vist et indslag i TV-2, dengang Morten
> Stig Christensen tog mishandling af heste i diverse ridesportskredse op i
> flere udsendelser?

Det passer meget godt - det var udsendelsen "Heste sladre ikke"

> [...]
> bøvet bemærkning om, at "hun har nok bare ramt en blodåre"? I så fald,
> falder brikkerne på plads -men ER det så den samme Tina Lund?

Det er den Tina Lund der pt er en af DK's bedste springryttere.
Men det er ikkeden person du husker fra en jagt.

Jeg kan pt ikke huske hvad den ponyrytter hed, men kan finde ud af det
senere?

mvh PiaR

Fra : Malene P

Dato : 13-08-03 00:04

Morten

> Det passer meget godt - det var udsendelsen "Heste sladre ikke"

Rigtigt, ja

> Det er den Tina Lund der pt er en af DK's bedste springryttere.
> Men det er ikkeden person du husker fra en jagt.

Nej, som sagt blandede jeg tingene sammen

> Jeg kan pt ikke huske hvad den ponyrytter hed, men kan finde ud af det
> senere?

Hun står sikkert på den liste, Trine sendte link til.

mvh
Malene P