Billder fra VM i Herning
Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 09-08-03 06:44

Hejsa,

Så er der lagt et lille udpluk af mine billeder fra VM på
http://geysirheste.dk/billeder/vm2003.

-dennis

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 09-08-03 18:37

"Dennis Thrysøe" <dennis@geysirheste.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Så er der lagt et lille udpluk af mine billeder fra VM på
> http://geysirheste.dk/billeder/vm2003.
>
> -dennis

Hej

Fine billeder, hvor blev det afholdt?

/J

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 09-08-03 19:11

Det blev afholdt i herning

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 09-08-03 22:28

He sorry, jeg mente hvornår. ik hvorhenne. Skrive fejl

Fra : Heidi Falch

Dato : 10-08-03 10:00

On Sat, 9 Aug 2003 23:27:57 +0200, "Jimmie Andersen" <news@jimmie.dk>
wrote:

>He sorry, jeg mente hvornår. ik hvorhenne. Skrive fejl

Det blev afholdt fra d. 29. juli til 3. august. Nogle var der dog både
noget før og noget efter for at gøre klar, og pille ned.

--
Knus

Trolden

Fra : taina

Dato : 09-08-03 21:49

"Jimmie Andersen" <news@jimmie.dk> skrev i en meddelelse

> Fine billeder, hvor blev det afholdt?

Herning ligger sådan cirka midt i Jylland

mvh. tina

Fra : Blesa

Dato : 15-08-03 08:00

"Dennis Thrysøe" skrev d. 09-08-03 06:44 dette indlæg :
> Hejsa,
> Så er der lagt et lille udpluk af mine billeder fra VM på
> http://geysirheste.dk/billeder/vm2003.
> -dennis

Hej Dennis
Flotte billeder, især passen hvor du har fanget dem i svævemomentet!!
Hvordan får du rytteren midt på billedet?
Super godt VM, Jeg var med på bane/affaldsholdet. Så jeg kunne se mange
af hestene på tæt hold.
Mange hilsener Anette

http://www.kandu.dk/

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 15-08-03 08:34

Blesa wrote:

> Hej Dennis
> Flotte billeder, især passen hvor du har fanget dem i svævemomentet!!

Tak.

> Hvordan får du rytteren midt på billedet?

Jeg følger så vidt muligt rytteren. Og så sorterer jeg de dårlige fra bagefter :)

> Super godt VM, Jeg var med på bane/affaldsholdet. Så jeg kunne se mange
> af hestene på tæt hold.

Jeg sad en del på midten, så det kunne jeg også ;)

-dennis

--
dennis@geysirheste.dk
http://geysirheste.dk

Fra : matilde

Dato : 19-08-03 22:13

Dennis Thrysøe <dennis@geysirheste.dk> wrote in message news:<3f3c8cda$0$97169$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]

Hej Dennis, dine billeder er meget flotte, men jeg synes mange af dem
fra VM er blevet "pixelerede" ihvertfald på min skærm er mange af dem
uskarpe, som om der er en aura omkring hest og rytter.
Hvad skyldes det?

Det er kun et spørgsmål fra en totalt amatør, men jeg er på udkik
efter et nyt kamera, og lurer meget på hvad andre bruger osv.

Hilsen Matilde

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 20-08-03 07:31

matilde wrote:

> [...]
> fra VM er blevet "pixelerede" ihvertfald på min skærm er mange af dem
> uskarpe, som om der er en aura omkring hest og rytter.

Det skyldes, at jeg har lagt dem på nettet i en lille udgave, der er meget
hårdt komprimeret. Dels for at spare plads og båndbredde på serveren, og dels
fordi de er til salg.

> Det er kun et spørgsmål fra en totalt amatør, men jeg er på udkik
> efter et nyt kamera, og lurer meget på hvad andre bruger osv.

Her kunn jeg få en mistanke om, at vi måske bevæger os off-topic. Men jeg
bruger et (til VM to) Canon D30. Udemærket kamera.

Hvis jeg engang får en masse tid var det min plan at lægge mange flere af mine
efterhånden flere tusinde (islands-)hestebilleder på nettet. Men nu har jeg jo
hestene at bruge tiden på i stedet :)

-dennis

--
dennis@geysirheste.dk
http://geysirheste.dk

Fra : matilde

Dato : 19-08-03 22:18

Hje igen Dennis
Jeg har siddet og kigget dem du har taget til bededag og de er jo
super skarpe, har det noget at gøre med lyset? At det var mere blødt
til bededag end til VM?

Hilsen Matilde

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 20-08-03 07:33

matilde wrote:

> Hje igen Dennis
> Jeg har siddet og kigget dem du har taget til bededag og de er jo
> super skarpe, har det noget at gøre med lyset? At det var mere blødt
> til bededag end til VM?

Nej, jeg har bare ikke været så hård ved dem. (Men bagefter opdagede jeg
hvormange gange hvert billede blev hentet ned - så til VM blev de noget mindre).

-dennis

--
dennis@geysirheste.dk
http://geysirheste.dk

Fra : matilde

Dato : 20-08-03 13:29

Dennis Thrysøe <dennis@geysirheste.dk> wrote in message news:<3f431601$0$97181$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Nej, jeg har bare ikke været så hård ved dem. (Men bagefter opdagede jeg
> hvormange gange hvert billede blev hentet ned - så til VM blev de noget mindre).

Okay jeg havde faktisk tænkt på det med kompromeringen :)

Tak for svar, det er et godt kamera du har, jeg har dog ikke lige
20,000+ i overskud til sådan et P.T.