Jeg mangler et billede af tilskuerpladsern~
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 03-08-03 11:25

Hej allesammen.

Jeg har desperat søgt efter et billede der illustrerer opbygningen af banden
i et ridehus, opbygget som tilskuerpladsen, desværre uden held indtil nu.

Billedet skal tages, så man kan se trækonstruktionen inde under
tilskuerpladsen, dvs fra siden, ikke forfra.

Er der nogle her, som ejer et ridehus og et digicam, der ligger inde med et
sådant billede og vil sende det til mig?

--
Morten Holberg Nielsen
in an interstellaaaaarrr buuuurrssst im baack to saaaavee the

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 03-08-03 12:04

"Morten Holberg Nielsen" <Holberg19@DELETEofir.dk> wrote:

>Jeg har desperat søgt efter et billede der illustrerer opbygningen af banden
>i et ridehus, opbygget som tilskuerpladsen, desværre uden held indtil nu.

Det har jeg lige været gennem. Kan godt tage en masse billeder, men
hvis du er i nærheden af Højby (Nyk.Sj.) ku du stikke her forbi og se
det ???

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 03-08-03 13:10

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Det har jeg lige været gennem. Kan godt tage en masse billeder, men
> hvis du er i nærheden af Højby (Nyk.Sj.) ku du stikke her forbi og se
> det ???

Var ellers i Nykøbing i Torsdags for første gang i mit liv. Hvor pudsigt.

Jeg har desværre ingen mulighed for at komme og se det ved selvsyn.
Desværre.

Hvis du vil, må du meget gerne tage et par billeder af opbygningen. Det vil
jeg sætte stor pris på.

Jeg har sendt en mail til dig.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 03-08-03 14:27

> [...]
>
> Det har jeg lige været gennem. Kan godt tage en masse billeder, men
> hvis du er i nærheden af Højby (Nyk.Sj.) ku du stikke her forbi og se

DIn mailadresse bouncer min mail tilbage med en fejlmeddelse. Jeg poster
istedet min mail til dig her.

---
Hej Ole Braad-Sørensen

Efter kontakt i dk.fritid.dyr.hest, vil jeg som lovet sende dig min
mail-adresse.

Holberg19 (snabel-a) netscape (punktum) net

Det er også fra denne adresse jeg skriver nu. Min mail kan tage ca. 4 mb,
men 3-4 billeder skulle være nok.

Det er billeder af opbygningen under tilskuerpladsen jeg søger. Altså et
tværsnit af pladserne, som man ser fra siden.

Håber du kan få noget fornuftigt ud af ovenstående. Ellers må du skrive. Jeg
tjekker jævnligt min mail.

I øvrigt en fin hjemmeside du har.

Jeg takker meget for din venlighed.

Mvh

Morten Holberg Nielsen.

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 03-08-03 17:02

"Morten Holberg Nielsen" <Holberg19@DELETEofir.dk> wrote:

>DIn mailadresse bouncer min mail tilbage med en fejlmeddelse. Jeg poster
>istedet min mail til dig her.

Netscape.net er kendt som "spam-server" og jeg har sat min server op
til at nægte at modtage mail fra visse domains.

Jeg sender et link hvor diverse billeder kan downloades. Dermed ingen
problemer med mailboks-plads !!!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 03-08-03 20:22

> Netscape.net er kendt som "spam-server" og jeg har sat min server op
> til at nægte at modtage mail fra visse domains.

Fornuftigt.

> Jeg sender et link hvor diverse billeder kan downloades. Dermed ingen
> problemer med mailboks-plads !!!

Ok, jeg venter på et link.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 08-08-03 09:29

"Morten Holberg Nielsen" <Holberg19@DELETEofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Fornuftigt.

> Ok, jeg venter på et link.

Og det har jeg så gjort i et par dage nu...

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 08-08-03 20:05

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote:

>Og det har jeg så gjort i et par dage nu...

Hov, hov !!!

I et par dage har jeg redet rundt med en flok småpiger som kommer
forrest i køen når det gælder min tid. Så må du pænt vente omme bagi
til det blir din tur.

Kig in på www.soholm.com/ridehus en simpel hjemmeside kun til dig.

og se om der er noget du kan bruge. Ellers er du stadig velkommen til
at kigge forbi.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 09-08-03 00:36

> Hov, hov !!!

Ja, Hov Hov!

> I et par dage har jeg redet rundt med en flok småpiger som kommer
> forrest i køen når det gælder min tid. Så må du pænt vente omme bagi
> til det blir din tur.

Det gjorde jeg så. Ville lige sende en reminder.

> Kig in på www.soholm.com/ridehus en simpel hjemmeside kun til dig.

Uha, det ser meget brugbart ud. Jeg takker mange gange.

> og se om der er noget du kan bruge. Ellers er du stadig velkommen til
> at kigge forbi.

Jeg takker for din tid og din gæstfrihed, men billederne er fuldt ud
tilstrækkelige.