Placeringer
Fra : nille

Dato : 02-08-03 13:48

Hej

Vi er et par stykker der har diskuteret hvorledes man gør, hvis der er en
klasse med 4 placeringer, og man har en førsteplads med derefter 3 stk. der
deler anden pladsen. Så er der vel ikke flere placeringer, vel ? Altså ingen
på 3. pladen og 4. pladsen ?

Hilsen Nille

Fra : Britta Larsen

Dato : 02-08-03 17:09

"nille" <nille66@bla.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> deler anden pladsen. Så er der vel ikke flere placeringer, vel ? Altså

Hej Nille.

Sådan var det dengang jeg red, var med i en klasse hvor vi var 5 der skulle
ride, vi var 4 på 2. pladsen og 1 første plad.
Der kan jo ikke være nogen 3 -4 pladsering, hvis alle har fået lige point
:)

Hilsen

Britta Larsen