Hvem kender vores Pinto ??
Fra : Paw Jensen

Dato : 28-07-03 22:09

Hej alle.

Efter vi har fået føl på vores Pinto, og jeg har fået en mail fra en som
mente at han måske kendte vores Pinto`s fortid (det gjorde han desværre
ikke), har vi fået "blod på tanden".
Skulle der være nogen som kender vores hest, hvor hun kommer fra, hvem der
har ejet hente, hvem der er "far" til vores føl, etc. etc., så tager vi mod
al info med kyshånd.
Det eneste vi ved er at vi købte hende af en sjællandsk hestehandler, som
havde købt hende af en anden hestehandler på Ullerup marked sidste år. Hun
er ca. 6 år ifølge vores dyrlæge. Hun var meget sky da vi fik hende, så vi
mener nogle har været "hårde" ved hende. Hun er nemlig også meget bange for
hurtige bevægelser, specielt omkring hendes hoved.

Jeg har lagt billeder i dk.binaer af hende, under overskriften Pinto.

Håber meget at nogle kan hjælpe.

På forhånd tak

Paw & Carina

Fra : Fam. Rasmussen

Dato : 29-07-03 06:02

> [...]
> hurtige bevægelser, specielt omkring hendes hoved.
>
> Jeg har lagt billeder i dk.binaer af hende, under overskriften Pinto.

Hejsa

Det kan nemt være mig der er en klovn med computere,
men jeg har kigget i dk.binaer og jeg kan ikke finde jeres billede.?

MvH Heidi

Fra : Marlene

Dato : 29-07-03 15:22

"Fam. Rasmussen" <hnr@hudii.dk> skrev i en meddelelse
> men jeg har kigget i dk.binaer og jeg kan ikke finde jeres billede.?
>
> MvH Heidi

Det kan jeg nu heller ikke.

Mvh. Marlene.

Fra : Paw Jensen

Dato : 29-07-03 16:32

Hmmm, ok.
Jeg indrømmer, jeg kan ikke finde ud af at sende billederne til dk.binær.
Hvis der er nogle der mener at kende hende, så send venligst en mail, så
sender jeg fluks billederne

Paw

Fra : Anet

Dato : 30-07-03 12:49

Jeg har lige selv lagt et billede ind på binaer.dk. Jeg gjorde følgende.
ville oprette en ny meddelelse. Klikkede på indsæt og klikkede på vedhæftet
fil og fandt billedet og dobbeltklikkede på det og så klikkede jeg på send.
Så checkede jeg at det var i gruppen og det var det så. Måske det kan hjælpe
med at få sat billede ind af pintoen for Jer.

--
~Hilsen
Annette~