gasapparat tænder ikke / batteriboks købes~
Fra : Brian Christensen

Dato : 06-08-03 16:48

Jeg har mistanke til batteriboksen, idet den ikke klikker/gnister.

Nogle der kan hjælpe??

Brian

Fra : Nicilas Kiesa

Dato : 06-08-03 16:50

"Brian Christensen" <brianc@REMOVEesenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har mistanke til batteriboksen, idet den ikke klikker/gnister.
>
> Nogle der kan hjælpe??
>
> Brian

Hvad er det for et gasapparat?

Jan.

Fra : Brian Christensen

Dato : 06-08-03 17:03

> Hvad er det for et gasapparat?

Ja - det glemte jeg helt - det er et Traumatic sl3002

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 06-08-03 17:26

Jeg er ret sikker på at du skal udskifte det lille batteri - så "klikker"
den garanteret igen.
Og ellers skal du når du er sikker på ar der er strøm på batteriet - rense
polerne.
Jeg har været udsat for at jeg havde et batteri der gjorde lidt af det hvide
fnidder fnadder (Ved ikke hvad det hedder)
Men efter at have renset polerne og checket at der også er gas på - så
virkede mit igen.
VENLIG HILSEN

Carsten>

Fra : Brian Christensen

Dato : 06-08-03 17:46

> [...]
> fnidder fnadder (Ved ikke hvad det hedder)
> Men efter at have renset polerne og checket at der også er gas på - så

Der sidder 2 stk. alm. 1,5 volts batterier, og dem har jeg naturligvis
prøvet at skifte først.
Jeg har også målt på batteriboksen, for at checke polerne.

Brian

Fra : Kim Olsen

Dato : 06-08-03 22:15

Hej

Jeg mener at have set at hele el-tænde-enheden kan fås som reservedel hos en
campingforhandler., hvis du ikke får liv i den.

Hilsen

Kim

Fra : Bo Larsen

Dato : 07-08-03 06:57

Kim Olsen wrote:
> [...]
>
> Jeg mener at have set at hele el-tænde-enheden kan fås som reservedel
> hos en campingforhandler., hvis du ikke får liv i den.

Det kan man nemlig. Men du skal vist have en af de store sedler frem!
Hos HKS Camping er prisen: kr. 598,-
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-08-03 18:03

"Bo Larsen" <Larsen_bsc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kan man nemlig. Men du skal vist have en af de store sedler frem!
> Hos HKS Camping er prisen: kr. 598,-

Ta at få undersøgt hvad der er galt inden du farer ud og køber en ny
batariboks, da det var galt med min tikkede den helletiden hvis der ikke
var ild i den, det viste sig at det var en fejl med en kontakt der sider
indeni gashanen på gasovnen.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen