Cordless MouseMan Wheel!!
Fra : S@ndman

Dato : 04-04-01 17:14

Hejsa,

Jeg har lige prøvet at installere subj., jeg kan godt få lagt driveren ind,
men den finder ikke min Cordless MouseMan Wheel, dvs. jeg kan ikke selv
definere mine knapper, jeg plejer at bruge tommelfingerknappen som
tilbageknap på internettet osv., men det kan jeg ikke..

Håber på et hurtigt svar!!!!

S@ndman

Fra : Søren Bendesen

Dato : 04-04-01 18:47

Jeg kan sende dig den rigtige sodtware... send mig en e-mail adresse eller
ftp jeg kan sende til.

bendesen@mail1.stofanet.dk

Søren

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 04-04-01 18:03

Tag og nap de nyeste drivere på http://www.logitech.com/cf/index.cfm

Hygge

Fra : S@ndman

Dato : 04-04-01 18:10

Det har jeg allerede gjort, aner ikke hvad det kan være...!!!!

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 04-04-01 18:41

"S@ndman" wrote:

> Det har jeg allerede gjort, aner ikke hvad det kan være...!!!!
>
> ":-:Janner®:-:" <ask@me.com> skrev i en meddelelse

Har du husket at trykke på "Connect" knapperne?
Er der batterier i (og er der nok power på dem?)
--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : S@ndman

Dato : 04-04-01 18:48

Jeps, musen virker, men jeg kan ikke få installeret den rigtige driver nu
hvor jeg kører win2k. Jeg kan ikke finde den option der hvor jeg kan
konfigurere tommelfingerknappen....