Hvilken telefon - C35i, 3310 eller 7110?
Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 04-04-01 16:48

Det er på tide at jeg får en mobiltelefon, og vil ofre maks. 1000 slag på dyret.
Jeg har set følgende tilbud:
Siemens C35i / 799.-: +WAP, +vibrator, +lille+let
Nokia 3310 / 899.- : +vibrator, +lille+let, +Nokia kvali?
Nokia 7110 / 999.- : +WAP, +klap

Hvilken er fedest?
Jeg tvivler lidt på kvaliteten af Siemens - jeg har hørt dårligt om Siemens mobiltlf. fra en ven,
men han arbejdede for Nokia indtil for nylig.
Måske er det også skidedyrt hvis man skal have nyt batteri eller noget andet tilbehør.

3310 er temmelig teenage-agtig ( no offense ), og jeg har ikke brug for spil med force-feedback,
mobilchat og jeg ska gi dig. Og så kan den ikke WAPpe - hvor meget bruger man det skidt alligevel?
Men Nokia har et godt ry, man kan få billigt tilbehør fordi alle har dem, og så siger folk at de har
et godt menusystem (?)... Whatever.

7110. Jeg fandt den til 999.- et sted. Er der problemer med den telefon eller hvad? Den virker da
meget lækker, men jeg ved intet om hvilke features den har. Den er noget større og tungere end de to
andre, men måske kan den flere tricks?

Hvis I har råd eller erfaringer med nævnte telefoner, må I gerne dele dem med mig, da jeg ikke
kender nogen som har dem og kan derfor ikke selv se og prøve dem i aktion.

Mvh
Kenneth
~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ --- Seti@Home --- ~
~ 420WU/2712hrs ~
~ -( Join Team YETI )- ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 04-04-01 18:12

On Wed, 04 Apr 2001 17:47:47 +0200, Kenneth Ahn Jensen <KennethAhn@bigfoot.com> wrote:

>Det er på tide at jeg får en mobiltelefon, og vil ofre maks. 1000 slag på dyret.
>Jeg har set følgende tilbud:
>Siemens C35i / 799.-: +WAP, +vibrator, +lille+let

Sludder, jeg mener vist M35i... - Den som fåes i gul og grå til omkring 800.-.

Kenneth

~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ --- Seti@Home --- ~
~ 420WU/2712hrs ~
~ -( Join Team YETI )- ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Anders Jorsal

Dato : 04-04-01 19:39

Jeg har en Siemens M35i og er godt tilfreds. Jeg er lidt af en klovn, og har
tidligere ødelagt to telefoner, men denne her har holdt til, at jeg har tabt
den utallige gange og altid har den i lommen.
Jeg troede til først, at malingen ville ryge af tasterne ligesom de andre
grundet den altid ligger i lommen, men det er alligevel ikke sket i det
halve år jeg har haft den. Vand kan den jo også tåle, i begrænset mængde vel
at mærke.

Der var dog nogle problemer med WAP-funktionen i starten, hvor jeg fik den
sendt ind til Siemens (gratis), og opgraderet til en nyere software. I
mellemtiden lånte jeg i telebutikken en anden telefon (gratis). Men det var
også én af de allerførste versioner, jeg kan ikke tro fejlen findes på dem
de sælger nu.

Ang. menusystemet, er jeg godt tilfreds, det er rimelig godt. At der så er
indlagt en masse "porno" i form af stopur, nedtælling, vækkeur (virker også,
selvom telefonen er slukket), profiler m.m. er så en smagssag. Dog har den
ikke fancy ting som operatørlogo, dog billedbeskeder og T9 Text Input

Mvh Anders Jorsal

Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 04-04-01 23:14

On Wed, 4 Apr 2001 20:38:45 +0200, "Anders Jorsal" <anders@jorsal.dk> wrote:

>Jeg har en Siemens M35i og er godt tilfreds.

Det lyder godt.
Hvad med lydkvali, er den også fin?

Jeg har fået lidt blandede reaktioner ang. dette..

Mvh
Kenneth

~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ --- Seti@Home --- ~
~ 420WU/2712hrs ~
~ -( Join Team YETI )- ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Anders Jorsal

Dato : 04-04-01 23:19

> Hvad med lydkvali, er den også fin?

Ja, jeg er godt tilfreds. Nu har jeg faktisk ikke lige hørt den "i den anden
ende", men der er da ikke nogen der har klaget.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-04-01 07:11

"Anders Jorsal" <anders@jorsal.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Siemens M35i og er godt tilfreds. Dog har den
> ikke fancy ting som operatørlogo, dog billedbeskeder og T9 Text Input

Min S35 har da operatørlogo. Jeg troede de basale funktioner var ens.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : hi-tech

Dato : 05-04-01 14:28

> Min S35 har da operatørlogo. Jeg troede de basale funktioner var ens.
>
> --
> Med Venlig Hilsen
>
> Martin Højriis Kristensen

Jeg troede da ikke der var mulighed for operatørlogo på S35.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-04-01 14:48

"hi-tech" <no-flames-ple@se.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg troede da ikke der var mulighed for operatørlogo på S35.

kald det hvad du vil, men jeg har smidt en bmp-fil op på den der vises i
displayet når jeg er koblet på TDC's net og det vises ikke når jeg roamer

Fra : Anders Jorsal

Dato : 05-04-01 22:43

> kald det hvad du vil, men jeg har smidt en bmp-fil op på den der vises i
> displayet når jeg er koblet på TDC's net og det vises ikke når jeg roamer

Hvordan har du gjort det?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-04-01 18:04

> Hvordan har du gjort det?

Lagt den ved siden af min laptop. Derpå overført via IR en bmp-fil
Jeg tror der er mere på www.s35world.de