En newbie spørger...
Fra : Van Dango

Dato : 04-04-01 15:49

Jeg har besluttet mig for at gå i gang med at lære ASP, helt
fra scratch.
Det vil være en stor hjælp for mig, hvis nogen kan anbefale
et par gode start-'sider'.

Jeg har kigget på en bog, 'ASP' af C.Wille & C.Kolier, er det
noget der kan anbefales?

Venligst,

Van Dango

Fra : Claus O

Dato : 04-04-01 17:31

"Van Dango" <heartcore11@hotmail.com> wrote

www.html.dk synes jeg har nogle fine begynder sider.

> Jeg har kigget på en bog, 'ASP' af C.Wille & C.Kolier, er det
> noget der kan anbefales?

Den er bedre en asp for dummies, men slet ikke på højde med
Beginning Active Server Pages 3.0 fra Wrox.
Claus

Fra : Van Dango

Dato : 04-04-01 19:50

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message

> Den er bedre en asp for dummies, men slet ikke på højde med
> Beginning Active Server Pages 3.0 fra Wrox.
> Claus

Tager den fat i ASP helt fra grunden, og findes den i en dansk udgave?

Venligst,
Van Dango

Fra : SY

Dato : 04-04-01 21:08

Nej det er ikke en dansk udgave, men tager fat på alt det grundlæggende.
Men hvis du vil have på dansk er bogen ASP active server pages fra IDG
udemærket.