Barnepige
Fra : Soren Pedersen

Dato : 11-08-03 18:17

Hvad plejer I at give en 14-15 årig barnepige i timen ?

Mvh
/Søren

Fra : RENE JENSEN

Dato : 12-08-03 21:37

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad plejer I at give en 14-15 årig barnepige i timen ?

går alt op i penge

jensen

Fra : Soren Pedersen

Dato : 12-08-03 21:49

> går alt op i penge

Wauv et intelligent svar - Har du ikke andet at bruge din båndbredde til ?

Mvh
/Søren

Fra : Anja Rosgaard Lyngga~

Dato : 12-08-03 22:31

Ja, noget gør!.

Det betyder da en pæn del om man skal give 40 eller 80 kr. i timen, hvis man
gerne vil have pasning i 5 timer!

Anja

www.anjarosgaard.dk

Fra : RENE JENSEN

Dato : 15-08-03 08:53

> Wauv et intelligent svar - Har du ikke andet at bruge din båndbredde til ?

jo har jeg , men hvis du får en rigitg god barepige vil du vel også betale ,
eller tro du man får alt idag .

jensen

Fra : Lene Pedersen

Dato : 18-08-03 20:22

Hej. Jeg tror ikke du skal skele så meget til hvor gammel din barnepige er,
men mere om de opgaver han/hun skal lave. Jeg gjorde det dengang jeg havde
barnepige, at vi aftalte indbyrdes prisen. Dvs. at når ungerne var lagt i
seng om aftenen (og det tidspunkt forlangte jeg blev overholdt for at dagen
derpå ikke skulle gå op i skrig og skrål) faldt prisen for børnepasningen.
Mange vil nok mene at det skulle være omvendt, men jeg ser det på den måde,
at når ungerne sover og barnepigen sidder foran fjernsynet, hvorfor i
himlens navn skulle hun så have mere for dét end når børnene var vågne og
krævede hendes opmærksomhed ??
Hvilken pris der gives nu til dags har jeg ingen anelse om, men håber da at
du kan bruge mine argumenter til noget

Lene