MS Windows
briani 27239
instalere D-link DFE-538TX netkort på Win ~
Fra : kim014

Dato : 11-08-03 17:54

Hvordan får jeg driver instaleret til dette netkort på WinXP ??
Jeg synes heller ikke jeg kan finde driver nogle steder , kan nogle hjælpe
???
Mvh. Kim

Fra : kim014

Dato : 11-08-03 18:55

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg driver instaleret til dette netkort på WinXP ??
> Jeg synes heller ikke jeg kan finde driver nogle steder , kan nogle hjælpe
> ???
> Mvh. Kim
Jeg prøver og prøver med driver til denne netkort D-Link DFE-538TX
Jeg har opgraderet til Win XP før med Win 2000 virkede det .
Kan man ikke bruge driveren til Win 2000, hvordan tvinger man den til det
???
Jeg synes ikke den kan finde driver selv om jeg lader XP søge på diskette ,
kun med driveren på ???
Mvh. KIM

Fra : energy

Dato : 11-08-03 19:05

kim014 wrote:
> Hvordan får jeg driver instaleret til dette netkort på WinXP ??
> Jeg synes heller ikke jeg kan finde driver nogle steder , kan nogle
> hjælpe ???
> Mvh. Kim

prøv og hent en driver her
ftp://ftp.dlink.co.uk/pub/adapters/dfe-538tx/

Energy

Fra : Rudi Stegen

Dato : 11-08-03 23:29

Hej energy, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> prøv og hent en driver her
> ftp://ftp.dlink.co.uk/pub/adapters/dfe-538tx/

De er også på
<http://support.dlink.com/Products/view.asp?productid=DFE-530TX+>, hvor
der desuden er noget FAQ o.l.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-08-03 00:47

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev :

>Hvordan får jeg driver instaleret til dette netkort på WinXP ?

XP har drivere til dette netkort, jeg har aldrig installeret
nogen særskilt driver til det.
--
Knud

Fra : kim014

Dato : 12-08-03 05:38

> XP har drivere til dette netkort, jeg har aldrig installeret
> nogen særskilt driver til det.
Når jeg har fjernet netkortet i enhedshåndteringen,genstarter jeg
computeren, og jeg får at vide at xp har fundet hardware (ethernetkort)med
et gul spørgsmålstegn ,men den kan ikke finde driver ,selv om jeg leder den
til mappen jeg har lagt den i ??
Skulle XP ikke selv kunne se hvilken netkort jeg har sat i ??
Jeg fik det til at virke med win 2000 ,men efter opgradering til xp, finder
den ikke driveren og heller ikke hvilken netkort det er.
Måske D-Link DFE-538TX er et dårligt netkort, på en anden maskine har vi
hjemme en PC med realtek netkort og den finder XP automatisk
Mvh. Kim

Fra : IzNoGoUd

Dato : 12-08-03 14:29

On Tue, 12 Aug 2003 06:37:32 +0200, "kim014" <kim014@mail.dk> wrote:

> [...]
>Måske D-Link DFE-538TX er et dårligt netkort, på en anden maskine har vi
>hjemme en PC med realtek netkort og den finder XP automatisk
Joo Xp pro incl. SP1 har driverne til dit netkort!
Du skulle nok lige flytte det til et andet PCI slot og prøve igen og
så hente SP1.
D-Link DFE-538TX det er der intet i vejen med virker meget fint under
98, 2000, XP og Linux.

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*

Fra : kim014

Dato : 12-08-03 19:17

Har sat Topcom netkort i, og den fandt XP med det samme, Tror D-Link
Netkortet er defekt, virkede heller ikke i vores anden PC Tak for
svarene Mvh. Kim

Fra : IzNoGoUd

Dato : 12-08-03 19:37

On Tue, 12 Aug 2003 20:17:12 +0200, "kim014" <kim014@mail.dk> wrote:

>Har sat Topcom netkort i, og den fandt XP med det samme, Tror D-Link
>Netkortet er defekt, virkede heller ikke i vores anden PC Tak for
>svarene Mvh. Kim
Prøv lige at rense kobber fladerne og stikket på netkortet, og se om
der ikke er liv i det aligevel, desuden har jeg et hvor man tror man
har sat stikket i men det skal bare lige lidt nænger ind
Jeg glemte lige dette

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-08-03 20:44

IzNoGoUd <iznogoud@iznogoud.dk> skrev :

>Joo Xp pro incl. SP1 har driverne til dit netkort!
>Du skulle nok lige flytte det til et andet PCI slot og prøve igen og
>så hente SP1.

Sp1 skulle ikke være nødvendig, min XP fandt den uden videre,
lang tid før sp1 kom.
--
Knud